Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato venäläistä liikennettä.....
Mutta tulee mieleen että saattaa ihmisen yleinenkoulutus taso olla heikko ja autokoulun koulutus taso tai sitten on vain niin urpoja, kun pitäisi ihan loogisesti osata ajatella noita
Tässäkin on yksi hyvä syy miksi suomessa on hyvä "liikenne" kun esim autokoulussa on vähän parempi koulutus taso, no en ole venäjällä käynyt autokoulussa.
Tuli tuossa yhdessä vaiheessa katsottua paljon noita...Ja tuli tuumattua, että miten ihmiset on noin urpoja, siis tarkoitan sitä riskin ottoa. Siis ihan sama onko ilmtan korttia, mutta kyllä ehkä voisi olla ihan pelkkä looginen päättely kyky, mutta tiestysti se ei oikein onnistu jos ei ole "koulutusta", mutta ottaisi toisista mallia...Eiköhän siellä Venäjän ruraaleilla teillä ajella ihan kortitta. Noita videoita ei oikein jaksa katsoa kun alkaa niin raivostuttaa ihmiset, jotka aivan silmitöntä tyhmyyttä vaarantaa muut. Ajakoot vaikka seinään kunhan sivullisia ei ole lähellä. Hieman ottaa aivoon kun sankarien on pakko ajaa ruuhkassa miljoonaa ja ohitella väärältä puolelta ja lopulta liu'utaan asfaltilla jonkun 3v polkupyöräilijän yli...
No siis tossa videossahan oli aika paljon myös motoristissakin vikaa. Ohittaa risteysalueella väärältä puolelta?? Ohittaa mutkassa josta ei näe tarpeeksi kauas. Noi ulosajot joissakin kohtiin laittaisin pyöräilijän kokemattomuuden piikkiin.
Olihan noissa motoristeissa vikaa. Eikä noista hölmöilyistä mitään opi.No siis tossa videossahan oli aika paljon myös motoristissakin vikaa.![]()
Olihan noissa motoristeissa vikaa. Eikä noista hölmöilyistä mitään opi.
Mutta onko oletus siis, että Suomessa mlotoristissa ei ole koskaan vikaa?
Kirjoitin noista hölmöilyistä, en toisten hölmöilyistä.Ootko nyt ihan tosissas sen suhteen, ettei toisten hölmöilyistä voi oppia?
Tältä pohjaltako "opettajat" tähän maailmaan valikoituvat ?![]()
Kirjoitin noista hölmöilyistä, en toisten hölmöilyistä.
Toki opettavaisuuden näkökulmasta huono puoli on se, että ihan liian moni selvisi näennäisesti melkein säikähdyksellä.
Kirjoitin noista hölmöilyistä, en toisten hölmöilyistä.
Mun mielestä kaikkein paras on oppia muiden tekemistä virheistä, ettei niitä kaikkia tarvitse kokeilla itse.
Eikös nuokin hölmöilyt olleet jonkun toisen hölmöilyjä. Mun mielestä kaikkein paras on oppia muiden tekemistä virheistä, ettei niitä kaikkia tarvitse kokeilla itse.
.
.Osaan kyllä itsekin kertoa, että milloin olen turvallani ilman ulkopuolista apua![]()