• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajelukesä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naakka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Naakka

MC Mettäläiset
Tämä oli ajelukesä.

Ainahan kesät on ollut ajelukesiä, mutta tänä kesänä enempi toisella tavalla.
Osallistunut enempi noihin ORGin eri ajeluihin.

Kivaa on ollut. Kiitos siitä kaikille ajeluiden järkkääjille ja kaikille osallisille.
Etukäteistieto reiteistä; varmaan puolensa ja "puolensa". Minoon tykänny tietää etukäteen, voipi hyppästä letkaan mukaan muualtakin kuin lähtöpisteestä.
Eikäkai niitä vuokkoja ole ollut kukkimassa kauheasti silti, vaikka reitti onkin ollut julkinen.

Kiitos kaikille loistotyypeille, loistoajeluista
smile_org.gif

Lisää näitä ensi kesänäkin.

Helteethän jatkuu vielä, ja ajelu myös...
lookaround_orig.gif

bowdown.gif

Joo, vaikkakaan kausi ei vielä ihan ole ohi niin yhdyn edelliseen jo tässä vaiheessa kun kerran aloitit tämmösen ketjun.
Tosiaan tämä on ollut mun eka mopoilukausi ja olen ääääärettömön tyytyväinen, että löysin tämän foorumin ja porukan. Vastaanotto kaikissa tapahtumissa on ollut erittäin avointa, välitöntä ja heti on tuntenut olonsa "kotoisaksi".
Omasta mielestäni kehitykseni ekana kautena on ollut enemmän kuin ikinä osasin odottaa. Kiitos tästä kuuluu kyllä kokonaisuudessan kaveriporukoiden ajeluiden vetäjille, kouluttajille ja koko köörille, joilta olen kaikenlaista vinkkiä saanut koko kesän.
Odotan jo melekosella innolla tulevaa kautta, johon on nyt hyvä/ helpompi lähteä.
Kiiiiiitoooooos
bowdown.gif
biggrin.gif
sport05.gif

Kilometrejä tältä kesältä on nyt kertynyt 13 tkm ja suurin osa niistä on tullut näistä orgin ajeluista ja tietty ratapäivistä. Yhteisajelut eri kaupunkien kanssa on ollut yksi parhaista asioista tänä kesänä. Tämän vuoden jäsenmaksu ei ole todellakaan mennyt hukkaan, sillä vaika motorgilla ei olekaan mitään tekemistä näiden ajelujen kanssa, niin hienoa että tarjotaan tällainen foorumi, jossa jäsenet voi järjestää ajoja itse.

Etukäteistieto reiteistä; varmaan puolensa ja "puolensa". Minoon tykänny tietää etukäteen, voipi hyppästä letkaan mukaan muualtakin kuin lähtöpisteestä.
Eikäkai niitä vuokkoja ole ollut kukkimassa kauheasti silti, vaikka reitti onkin ollut julkinen.
Siinä reitin etukäteisjulkaisussa on semmoinen harmillinen puoli, että niitä reitin suunnittelijoita on yhtäkkiä useampia, kun joka toinen haluaisi muuttaa reittiä suuntaan tai toiseen. Veturina tykkään itse miettiä minkälainen lenkki ajetaan ja ottaa ne arvostelut sitten jälkikäteen vastaan. Parasta palautetta on, kun lenkin jälkeen joku tulee kertomaan että oltiin ihan uudella tiellä tai että ei yhtään ollut perillä, missä mentiin ennenkuin tultiin johonkin isompaan risteykseen tai taajamaan.

Siinä reitin etukäteisjulkaisussa on semmoinen harmillinen puoli, että niitä reitin suunnittelijoita on yhtäkkiä useampia, kun joka toinen haluaisi muuttaa reittiä suuntaan tai toiseen. Veturina tykkään itse miettiä minkälainen lenkki ajetaan ja ottaa ne arvostelut sitten jälkikäteen vastaan. Parasta palautetta on, kun lenkin jälkeen joku tulee kertomaan että oltiin ihan uudella tiellä tai että ei yhtään ollut perillä, missä mentiin ennenkuin tultiin johonkin isompaan risteykseen tai taajamaan.
Lenkki on lenkki. Ja veturi päättää
smile_org.gif

Ei mun mielestä tarvii ottaa huomioon muuta kuin jos tulee tietoa jotta tie poikki tms.
smile_org.gif

Itselleni eilinen reissu oli kauden viimeinen, pyörä lähtee omistajalleen takaisin (että sekin saa ajella sillä vielä tällä kaudella
biggrin.gif
) ja minä keskityn siihen, että ensi kauden aluksi saisi käydä ostamassa uuden ajoasun, joka olisi useaa kokoa pienempi...

Tänä kesänä ekaa kertaa oikeastaan tuli osallistuttua enempi juttuihin ja nastaa on ollut. Kaikkia uusia naamoja ei ole ehtinyt edes moikata, mutta ehkä ensi kesänä nämä uudet naamat ovatkin jo vanhoja tuttuja. Kiitos minunkin puolestani kaikille veturoimieni ajojen osallistuneille ja kaikille vetureille, joiden mukaan olen lähtenyt. Kivaa on ollut ja hyvät fiilikset jäänyt lopulta kaikista reissuista mieleen. Tällaisen kauden jälkeen ei sen loppuminenkaan ihan kauheasti harmita, kun se oli kuitenkin niin mukava kaikin puolin - ja lämmin. Eikähän ensi kauden alkuun ole enää kuin... 7 kuukautta?  
sport05.gif

Jeps, ollut kyllä mainio ajelukesä vaikka tulikin pysyteltyä ihan kotimaan kamaralla. Itse olen tykännyt näistä eri kimppa-ajeluista. Tiedän kyllä että jakavat mielipiteitä, mutta hyvin olen aina ehtinyt myös noille itsekseen fiilistelyille tarvittaessa, joten en näe tätä joko-tai asiana lainkaan.

Ens kesänä on kyllä pakko päästä taas maamme rajojen ulkopuolellekin kurvailemaan. Joko yksin tai yhdessä!
062802moto_prv.gif

Ajelukesä oli vailla vertaa.
Yksin on kiva ajella, mutta kun mukaan tulee hyvä seuralainen, niin aina paranee ja kummasti siitä kesästä ei haluaisi päästää irti.

Orgin ajoja ei tullut tänä kesänä harrastettua kuin yhden kerran, Posariin mennessä. Kiitos vielä kerran kaikille herrasmiehille, kun sain ajaa kanssanne.
bowdown.gif

Oma ajokausi jatkuu vielä joten otan ruskasta kaiken irti.
Kuten jossain on sanottu: huonoa ajosäätä ei ole, on vain epäjohdonmukainen varustautuminen. Tällä viikolla töiden jälkeen on tullut lähdettyä ajamaan joka päivä ja huomenna jälleen
062802moto_prv.gif
hyvässä seurassa.

Hyvää syksynjatkoa kaikille!

Mitäs muuten .ORG-foorumilaiset järjestävät talven aikana, vai onko mitään?
tounge.gif

Mitäs muuten .ORG-foorumilaiset järjestävät talven aikana, vai onko mitään?  
tounge.gif
Talvella ryypätään ankarasti, joko yksin tai yhdessä.

Ei vaan onhan meillä tapahtumia silloinkin. Isoimmat yhteiset tapahtumat ovat marraskuussa järjestettävä Tallinnan reissu sekä kevättalven Tahkon reissu (joka toivottavasti järjestetään myös ensi vuonna). Paikkakuntakohtaisia tapahtumia ovat sitten erilaiset baari-illat, hohtokeilailut, karting-ajot ja sen sellaiset.

Back