• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajoasento

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 4444
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mun pikku-customi on ajoasennoltaan mahtava: saan vaihdettua neljä eri istuma-asentoa ajon aikana. kun peffa alkaa puutumaan kolmen sadan korvilla niin vaihdan asentoa ja taas matka jatkuu ilman buranaa. välillä on tietysti pakko tankata..
tounge.gif
Mitkä ne neljä asentoa ovat? ...Äkkiä tulisi mieleen kolme, matkustajanpenkiltä tai kuskinpenkiltä tai tankinpäältä mutta mikä se neljäs on?

idea3.gif
Sissyn takaako?

mun pikku-customi on ajoasennoltaan mahtava: saan vaihdettua neljä eri istuma-asentoa ajon aikana. kun peffa alkaa puutumaan kolmen sadan korvilla niin vaihdan asentoa ja taas matka jatkuu ilman buranaa. välillä on tietysti pakko tankata..
tounge.gif
Mitkä ne neljä asentoa ovat? ...Äkkiä tulisi mieleen kolme, matkustajanpenkiltä tai kuskinpenkiltä tai tankinpäältä mutta mikä se neljäs on?

idea3.gif
Sissyn takaako?
No takaperin tietysti
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Kiitos rajoitusprikkavinkistä. Täytyy keväällä kokeilla. Ajelin tänään viimeisen kerran ennen seisontaa ja ajoasento tuntui hiton hyvältä alkuperäisillä asetuksilla moottoritiellä. Taajamia varten voisi kuitenkin hiukan nostaa sarvia.
wink.gif

Terve 4444! Kokeileppa ennen korotetun stongan ostamista tätä, eli nostat nykyiset tangot ylimpään asentoon rajoitusprikkoja vasten. Minulle tuo "viritys" sopii hyvin. Olen kyllä nähnyt sellaisenkin "virityksen" jossa nuo prikat on poistettu ja tankoa on nostettu vieläkin ylöspäin!

Kysymys sellaiselle, kuka on tuon xx:n tangon nostanut stoppareihin asti, eli paljonko tuo tanko nousee noin suurinpiirtein?

Back