• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajoasun koko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kompula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kompula

New member
Osaisiko joku auttaa kun mulla on Sweepin gore ajoasuna ja koko on L,nyt ajattelin ostaa Alpinestar nahkat niin niitten koko on arvoitus.Mahtaisko 52 olla saman kokoinen kuin Sweepin koko L?
Kävin jo kolmes kaupas kattoos mut ei ollu hyllyssä et olisi voinu kokeilla.Olisi kiva tietää niin voisi pistää tilauksen vetämään ulkomaille.

Nimimerkillä "kokemusta on", Sweepin gore asujen kokojen perusteella et kertakaikkiaan voi arvioida muiden kokoja. Itse juuri keirsin PK. seudun myymälät kokeilemassa eri valmistajien asuja ja päädyin Rukan asuun sopivuuden ja istuvuuden perusteella. Kokeile missä tahansa ennen kuin ostat/tilaat. Sopimaton ja/tai huonosti istuva asu vie puolet ajonautinnosta.
062802moto_prv.gif

Nimimerkillä "kokemusta on", Sweepin gore asujen kokojen perusteella et kertakaikkiaan voi arvioida muiden kokoja. Itse juuri keirsin PK. seudun myymälät kokeilemassa eri valmistajien asuja ja päädyin Rukan asuun sopivuuden ja istuvuuden perusteella. Kokeile missä tahansa ennen kuin ostat/tilaat. Sopimaton ja/tai huonosti istuva asu vie puolet ajonautinnosta.
062802moto_prv.gif
Niinhän se taitaa olla että pitää lähtee koittaan asuja ja unohtaa noi merkit mitä ei löydy heti hyllystä.Täytyy tehdä retki Treelle.

Kato etukäteen mikä liike myy All Rightin kamaa Tampereella, niillä luulisi olevan Alpinestarin nahkojakin hyllyssä.

Osaisiko joku auttaa kun mulla on Sweepin gore ajoasuna ja koko on L,nyt ajattelin ostaa Alpinestar nahkat niin niitten koko on arvoitus.Mahtaisko 52 olla saman kokoinen kuin Sweepin koko L?
Kävin jo kolmes kaupas kattoos mut ei ollu hyllyssä et olisi voinu kokeilla.Olisi kiva tietää niin voisi pistää tilauksen vetämään ulkomaille.
Mitkäs on sun mitat ??

Oliskohan noin 183cm ja 83kg
Tuohon sinun kokoosi menee 50-56 riippuen valmistajasta. Itse en ostaisi missään nimessä kokeilematta.
No niin onhan siinä koko haarukkaa.Täytyy lähtee kierteleen kauppoja,noi Alpinerstar Bat pants olis semmoset mitkä vois pistää jalkaan takista en oikein vielä tiedä,mutta kai tuollaisia on muillakin valmistajilla.Noi Sweep Podium ja Sweep Bullet ottasin heti mut on aika arvokkaat,niitä ei taida saada ulkomailta?

Pakko kommentoida noista Sweepin mitoista, itsellä on Sweep Chopper nahkatakki ja koko 3XL ja silti sopiva vaikka kooltani olen jotakuinkin L. Tosin nyt niitä mitoituksia kait on muutettu...? Täältä tähän
033102beer_1_prv.gif

Mitä noita Alpinestarseja joskus sovitin, niin jäi vaikutelma että ovat ns. italialaisella tms. mitoituksella, käytännössä siis numeroa pienempiä kuin pohjoisjurooppalaisten korstojen kaavut.
En sovittamatta kyseisen valmistajan tuotteita ostaisi.

Pitää sovittaa! Itsellä on Halvarssonin nahkatakki koko 54 ja A-star kokoa 56, joka on käsistä liian pieni. Tuo Halvarsson on sisämitoiltaan _paljon_ suurempi, kuin A-star. Oon 174/86.

kylläpä satelee tietoja,kiitos kaikille vinkeistä.Tällänen tuli vielä mieleen et venyykö toi nahka käytössä?

Uskokaa tai älkää mutta olen kuudessa liikkeessä käynyt eikä ole ollu oikeita kokoja hyllyssä  
omg.gif
A-star asuissa.Taitaapi olla aika suosittu merkki.

Back