Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kyllä mä ajattelin et pitää käydä sovittamassa enne ostoa.Parasn toki olisi jos pääsisit sovittamaan, mutta ohessa löytyy valmistajan kokotaulukko mittoineen, josta voi hieman päätellä omaa kokoaan: Alpinestarin koot.
Koot 52-56 tuntuvat olevan suosituimpia, joten ovat jo tähän aikaan kaudesta loppu kauppiailta.
Sitä pahoin pelkäsinki,että leikkaukset on erilaisia.Eri merkkien leikkauksissa tuntuu olevan isoja eroja. On tullut kokeiltua monia merkkejä kaupoissa ja A* nahkatakeista ei löydy sopivaa millään ilveellä. Sama homma Arlen Nessillä ja Berikillä. Jotkut Daineset taas sopivat kuin valettu jo kaupassa. Sweep tuntui myös ihan hyvältä.
Aika paljon on siis omasta kropasta kiinni, että mitkä vermeet istuu hyvin...
Ja paskat venyykylläpä satelee tietoja,kiitos kaikille vinkeistä.Tällänen tuli vielä mieleen et venyykö toi nahka käytössä?
Ja itse taas kokoa L vaatteissa mutta Sweepin nahkoissa L tuntuu liian isolta.Pakko kommentoida noista Sweepin mitoista, itsellä on Sweep Chopper nahkatakki ja koko 3XL ja silti sopiva vaikka kooltani olen jotakuinkin L. Tosin nyt niitä mitoituksia kait on muutettu...? Täältä tähän![]()
Jaa että kutistuu... hmmmJa paskat venyykylläpä satelee tietoja,kiitos kaikille vinkeistä.Tällänen tuli vielä mieleen et venyykö toi nahka käytössä?Mullakin oli vähän aikaa,(18 v), hengarissa vaatehuoneessa ja oli mokoma kutistunut
Piti olla vielä laadukasta MP-Asun mittatilaus kamaa![]()
![]()
![]()