Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos päädyt ostamaan ne niin sähän voisit tehdä tälläiset testit niille:Jos nyt vaikka tulisi lämmin kesä, niin tuollaiset lyhykäiset matkat voisi ajella farkut jalassa. Kuitenkin joillakin muilla kuin Jameksilla. Onko noissa mp-farkuissa oikeasti jotain suojia ja jos jotain sattuu niin suojaako ne (kevlarinpalat) oikeesti?
Ei millään pahalla mut toi leikkaus ja malli noissa Hoodeissa on kyllä (omaan makuun ainakin) aika karsee...Hoodin Conceptit viime kesän käytössä,parhaita ostoksia.kevlar farkut
Voikohan noita kevlar-housuiksi kutsua... Katsoin äsken tuoteselosteen ja puuvillaa+polyesteriä väittäisivät olevansa kokonaan. Ainakaan Lindstrandsin housu ei perustu siihen, että kangas kestäisi persauksella laahaamista kovin pitkästi. Kangas kuluu kyllä nopeasti puhki, mutta on sen tyyppistä ja tehty sellaisesta kuidusta, ettei se repeydy, kuten tavisfarkku. Sisäpuolen vahvikkeet auttavat sitten siinä laahaamisessa (perse, reisien etupuoli, polvien seutu).Itsellä on yhdet Halvarsonin/Lindstrandsin kevlar farkut. Niillä kehtaa olla kokopäivän töissä vaihtamatta toisiin housuihin. Kovasuojia niissä ei ole, mutta paikat kyllä sellaisille. Lyhyet työmatkat ajan usein noilla kun ei viitsi aina nahkoja jalkaan pistää.
Sori vaan totaalinen OT, mutta tuli mieleen yks juniori viime kesältä...Oikeat mp-ajoasut kun eivät ole kovin mediaseksikkäitä keskimääräisen 16-17 vuotiaan mielestä nakkarilla![]()
Odotetaan nyt ensimmäistä kevätpäivää, niin voidaan aloittaa perinteinen vääntö siitä, kuinka vaarallista on ajaa liian vähissä vaatteissa..Ei muuta kuin shortsit jalkaan vain.
Nimim. Puolan halki shortsit+t-paita varustuksessa![]()
sanoi:Tulosten mukaan kinkkusämpylä oli ollut vähän parempi kuin foam-suoja. Kannattaa ehkä satsata parempiin suojiin ajofarkuissa...
Harmi että mulla on tapana ajella kesäisin eikä tapella täällä että onko mulla oikeus ajella t-paidassa ja shortseissa. Täytynee käydä tämä taisto nyt.Odotetaan nyt ensimmäistä kevätpäivää, niin voidaan aloittaa perinteinen vääntö siitä, kuinka vaarallista on ajaa liian vähissä vaatteissa..Ei muuta kuin shortsit jalkaan vain.
Nimim. Puolan halki shortsit+t-paita varustuksessa![]()
Onhan ihmisillä oikeus polttaa tupakkaa ja juoda alkoholiakin hengelle vaarallisia määriä, joten miksei saisi vaarantaa henkeään muillakin typerillä tavoilla?Harmi että mulla on tapana ajella kesäisin eikä tapella täällä että onko mulla oikeus ajella t-paidassa ja shortseissa. Täytynee käydä tämä taisto nyt.