• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajohaluja ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KUIKKIS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajohaluja ? -

• 1. Tulis vaan jo kesä ja kärpäset....(Kiire)

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Antaa tulla lunta tupaan....(Ei hätiä,mitiä..)

• 3. Huollotkin on vielä tekemättä....(jaa niin perskule)

• 4. Hyvä ,että sukset on saatu naftaliinista....(kesä tulee kun tulee...)

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Kyllähän sitä jo jaksaisi kahvasta väännellä ja ääniä ilmoille saatella.
smile_org.gif

Ois pitäny messuilla jättää käymättä kun toi polte senkun kasvo. Mun puolesta suomi sais olla n.2000km etelässä. Mutta kun ei
bawling.gif

Täähän on melkeenpä turha kysymys. Naapuritki varmaan toivoo melkeen yhtä paljon ni siirtys se pyörän huudatus tuosta tallista baanoille. Talven aikana mennyt nyt tankillinen bensaa tallissa käyttämiseen. Eipä ole ennen talvi tuntunut näin pitkältä. Pitänee ite sulattaa tuo tienpätkä tuosta ja harjata kivet pois ni pääsis ees 100m pätkää ajaan. Muuten kohta saa valkotakkiset hakea pois.

Kesä tulee sit aikanaan...
tounge.gif
Onnex tota ajokuumetta lievittää se että pääsee ees jollain 2pyöräsellä ajamaan, crossissa piikit alla ni tullu laskettua jäärataa.

Kovasti tuntuu olevan lähipiirissä ilmassa ajokuumetta.  
biggrin.gif
Isukki eilen soitti ja puhelu alkoi suurinpiirtein näin "No moi, kuukausi enää ja lumet alkaa sulamaan...", eno suunnittelee kesäistä Imatran reissua isommalla porukalla, siskon kanssa puhe kääntyy kummasti mopoihin ja laskiaisena jossakin päin näytti tältä:

gse_multipart13389.jpg

ja mulla on tuolla allekirjoituksessakin...tulis jo kesä!  
062802moto_prv.gif
Paparazzi iskeny
eek.gif

Jatkakaa...

On tuo svahnm kyllä aivan hullu, mutta hyvällä tapaa...
tounge.gif
bowdown.gif

MP messuilla kylmätyypitellessä iski kieltämättä hirveät ajohimot, mutta nyt -25 aamuina ei oo pahemmin vaivannut.

Nyt alkais olee kovat ajohalut. Just tuli soitto liikkeestä, että huomenna hakevat vanhan mopon poies
sad_orig.gif
ja tuovat tilalle isomman version SV:stä
062802jumpie_prv.gif

Ku jo pääsis...kyllä vierotusoireet alakaa jo vaikuttamaan...
bawling.gif

Toisaalta, vielä ei ole tarvinnut käydä käynnistemässä ja hakemassa fiiliksiä kuten muutaman muun olen jo nähnyt tekevän - sitä se himo teettää
biggrin.gif

...oon käynnistelly ja "ajanukki", mutten sentään vetäny kamoja päälle. Muttei sekään oo kaukana
eek.gif

Back