Missään tapauksessa ei ainakaan minusta kannata ajaa niin kovaa että kaatuminen alkaa olla erittäin todennäköistä. Kyllä niitä erittäin nopeita kuskejakin löytyy jotka eivät ole koskaan kaatuneet. Ideana lisätä vauhtia pikkuhiljaa siten, että pyörä pysyy hallinnassa koko ajan.
Kaatuminen johtuu aika usein juuri omasta ajovirheestä. Tarkoitushan on ajaa mahdollisimman lujaa siten, että pysyy pystyssä. Kun pyörä ja kuski on lepikossa siinä on aika vaikea saada kierrosaikaa tai edes päästä ajamaan enää joka on koko homman tarkoitus kai.
Ei sitä kaatumista tosin kannata liikaa pelätäkään, muuten omat ajot saattaa jäädä hinnaamaan sen takia. Jos ne lipat tulee niin sitten ei voi mitään mutta ideana tosiaan on välttää sitä tilannetta viimeiseen asti.
Niin eikä se kaatuminen edes lisää mitään rata-kredibiliteettiä ainakaan minun silmissäni