Ajokenkiä kesäksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ve_stone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katso Daytonan mallistoa, sieltä löytyy laatusaapasta moneen tarpeeseen. Ei ole halpaa, halpoja kuulemma jo kokeilit ja ymmärtänet ongelman. Mulla meni ekat Daytonat 9 vuotta ja jatkoivat sen jälkeen uudelle omistajalle. Näitä saa Suomesta aika heikosti, mutta pelipaikoille pääsee viikonlopuksi halvalla. Samalla voi ostaa ne muutkin rojut.

Re: Ajokenkiä kesäksi

Laja Motogo testattu, ei sopinut omaan jalkaan. Alpinestars tällähetkellä voittajan paikalla. Kamalaa tällänen talvi kun on aikaa miettiä kaikkea, eikä vaan syöksy kauppaan lompakko leviänä [emoji23]

Katso Daytonan mallistoa, sieltä löytyy laatusaapasta moneen tarpeeseen. Ei ole halpaa, halpoja kuulemma jo kokeilit ja ymmärtänet ongelman. Mulla meni ekat Daytonat 9 vuotta ja jatkoivat sen jälkeen uudelle omistajalle. Näitä saa Suomesta aika heikosti, mutta pelipaikoille pääsee viikonlopuksi halvalla. Samalla voi ostaa ne muutkin rojut.

Vähän otsikon ohi niin missähän näitä monoja voi kokeilla. Jahka kerran paikatuista A-Starin monoista aika jättää, olis tarkoitus hommata kunnon Daytonan saappaat, vaan vajaa tonnin sijoitus on aika hapokas ilman sovitusta.

Vinkkejä uudelle motoristille on jo saavuttanut kuusi sivua täyttä asiaa, niin pitää sohaista seuraavaa muurahaispesää :D

Haussa uudet ajokengät. Mp-messuilla sovitettu kyllästymiseen asti kenkiä, eikä tullut kuin hiki ja vitutus...
Ideoita siis:
- Sellaset että jaksaa / viittii kävellä jonkin nähtävyyden ympäri tai kahville.
- Suht helpot pukea, ettei jää eteiseen kun ei jaksa kymmentä solkea ja polveen asti olevaa saapasta asetella jalkaan

:orgmp::orgmp:

Ei sovi mikään mopokenkä leveyden puolesta jalkaan joten piti hakea kunnolliset leveälestiset Cobra -bootsit Boot Factoryltä (http://bootfactory.fi/). Näillä kävelee mihin vaan, mutta sateessa ajossa tulee vesi varmasti läpi jossain vaiheessa, pistetään sitten muovipussia sukan päälle. En ole vielä sateessa ajanut kun hommasin talvella.

Pitää vielä harkita asiaa. Jalat edellä ajellessa takapää on kauempana, mutta voi siinäkin käydä huonosti.
Ihan hyvä että jäit kertomaan asiasta, eikä käyny pahemmin.
Lähinnä oon miettiny hallintalaitteisiin sotkeutumista ja paikaltaan kaatoa, mutta toi on jo pahempi skenaario.

RD tuli kerran kipattua ikävästi kylelleen ja itse tietysti alimmaisena kun oli lenkkarin nauhat juuttunu vaihdepolkimeen. Painavammalla vehkeellä en haluaisi uudelleen kokea samaa :grin:

Back