-Harza-
New member
Kuvia Alastarolta. Kaikissa ryhmissä taisi olla yli 50 mopoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kerkeetkö 18.15?...teill oli kiva reissu?![]()
mä osti omani lidelistä....aikas edullisesti ...kestäny hyvin...ne ain välil ostaa jotai mopokamaa erän ja myy edullisesti....ni ja pyörään sade suojanki ostin sielt....mut muu kampe ei kyl kelvannu. Vois olla sellainen tankkilaukku tarpeen mihin saisi kartan päälle![]()
ollaa yhteyksiss sit keskiviikon...
voi en mäkää ikin muista mitää...Mä jo uhkasin kirjoittaa tussilla tankkiin ne teiden numerot....ollaanko me Annepii huonomuistisia vai tulossa vanhoiksi vai molempia![]()
Kiva reissu oli......ensi vuonna uusiksi ja Piipukin lähtee mukaan.
Mitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin?Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta![]()
Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettuaOnneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.![]()
Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
Kiitos ajoseurasta Ahveniston porukalle. Kotimatkalla mopo tuntui vakaammaltaKiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta![]()
Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettuaOnneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.![]()
Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?
Tarun mutkassa tuli hartialukko. Rata ei riittäny jarrutusmatkaan ja radan vieressä pehmeessä hiekassa lähti sit mopo kyljelleen. Ei ollu vauhtia enää siinä vaiheessa melkeen yhtään. Siihen sitten makuulle mopon kanssaMitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin?Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta![]()
Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?Ilmeisesti sulle ei muuta kun henkisiä kolhuja? Hyvä että mopokin viel ehjänä ni kausi jatkuu vielä..![]()
Hienosta sadetutkasta (etusivulta) näkee että TORSTAINA ei sada!lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku...tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa![]()
![]()
![]()
kyl mä huomasin et sillon ei sada....mutku ei pääseHienosta sadetutkasta (etusivulta) näkee että TORSTAINA ei sada!lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku...tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa![]()
![]()
Silloin kaikki Torstaiajelulle!![]()