• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajoseuraa, part two

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lähteeks kukaa mun kaa ajelee keskiviikkon....frendi,annepii,aya,joku...
biggrin.gif
tosin sillon on luvattu sadetta...mutjoseivaiksadakkaa
wink.gif
062802moto_prv.gif

Mä tässä olen kahden vaiheilla keskiviikosta.......lähteäkkö LBC:n viikkoajoon, vai lähteäkkö ollenkaan. Nyt LBC sai kovan kilpailijan Piipun ajot......

Piipun ajot voitti.......mä lähden jos pääsen ja jos ilmat sallii....ilmoittelen myöhemmin
062802moto_prv.gif

oisin mäki sinne viikkoajoihin voinu tulla...mut pääsen keskiviikkona muistaakseni kuudelta....ja eiks niis viikko ajois erikseen mainittu et lähtisivät kuudelta....eli ei mitenkää kerkee..
confused_orig.gif

Mä en ole varma pääsenkö, mihin aikaan suunnittelit lähteväs? Olen yhdellä kurssilla ja en varmaan pääse kovin aikaisin vakkaripaikalle vallikallioon. Noi kehä 1:n ruuhkat vielä hidastaa tuloa sinne.

Kiitoksia Ahvenistonkin porukalle ajoseurasta
062802moto_prv.gif

Ihan hyvä reissu oli vaikka ekat ratalipat tulikin otettua
biggrin.gif
Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

Kukas oli muuten se kaveri, joka veti letkan paluumatkalla?

kerkeetkö 18.15?...teill oli kiva reissu?
biggrin.gif

Voisin yrittää siihen mennessä keretä. Soittelen vaikka tarkemmin sitten keskiviikkona tai laitan tekstarin.

Oli kiva reissu Nokialle  
smile_org.gif
. Katseltiin aina kartasta pikkuteiden numeroita ja sitten kun oli taas lähtökunnossa oli jo unohtanut ne numerot. Vois olla sellainen tankkilaukku tarpeen mihin saisi kartan päälle  
confused_orig.gif

Mä jo uhkasin kirjoittaa tussilla tankkiin ne teiden numerot....ollaanko me Annepii huonomuistisia vai tulossa vanhoiksi vai molempia
blush.gif

Kiva reissu oli......ensi vuonna uusiksi ja Piipukin lähtee mukaan.

Mä jo uhkasin kirjoittaa tussilla tankkiin ne teiden numerot....ollaanko me Annepii huonomuistisia vai tulossa vanhoiksi vai molempia
blush.gif

Kiva reissu oli......ensi vuonna uusiksi ja Piipukin lähtee mukaan.
voi en mäkää ikin muista mitää...
biggrin.gif
sen takii en mielellää johda mitää letkaa,ainakaa isompaa ....
tounge.gif

joo lupaan kautta kiven ja kannon et messis ollaa....
biggrin.gif
sport05.gif

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Onneksi pyörä selvisi pintanaarmuilla. Onpahan jotain puunattavaa pitkinä talvi-iltoina.

Mitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin?
smile_org.gif
Ilmeisesti sulle ei muuta kun henkisiä kolhuja? Hyvä että mopokin viel ehjänä ni kausi jatkuu vielä..

062802moto_prv.gif

biggrin.gif

Kiitos ajoseurasta Ahveniston porukalle. Kotimatkalla mopo tuntui vakaammalta
biggrin.gif

Minä se vetelin letkaa, Pasilassa taisin eksyttää viimeiset
033102bebe_1_prv.gif

062802moto_prv.gif

biggrin.gif

Mitäs tapahtu Premier? Etkai yrittäny liian kovasti saada sitä viimestä 5mm kulutettua renkaan reunasta mistä eilen puhuttiin?
smile_org.gif
Ilmeisesti sulle ei muuta kun henkisiä kolhuja? Hyvä että mopokin viel ehjänä ni kausi jatkuu vielä..
Tarun mutkassa tuli hartialukko. Rata ei riittäny jarrutusmatkaan ja radan vieressä pehmeessä hiekassa lähti sit mopo kyljelleen. Ei ollu vauhtia enää siinä vaiheessa melkeen yhtään. Siihen sitten makuulle mopon kanssa
confused_orig.gif

Stonga väänty vähäsen kyl. Muuten pelkästään pintanaarmuja. Kuskia vaan v*tuttaa
biggrin.gif

Kiitos hyvästä seurasta Ahveniston porukalle. Täytyy kyllä sanoa, että botniaringin jälkeen  Ahveniston rata oli melkein kun olisi vuoristoradassa ollut  
biggrin.gif
biggrin.gif

2.10 mahdollisuus jälleen ajaa Ahvenistolla... vieläköhän intoa riittää?
wink.gif

Jos en ole töissä silloin ja sää suosii niin todennäkösesti lähden
smile_org.gif
En luovuta ennen kuin Ahveniston mutkat alkaa sujua
mad.gif

Kiitokset seurasta Ahveniston porukalle
bowdown.gif
Kahden viikon päästäkin on tarkoitus olla mukana, ellei kauheasti sada. Märkään asvalttiin voisi kyllä olla hyväkin hakea varovasti tuntumaa, kun tänä kesänä siihen ei ole muuten ollut mahdollisuutta
smile_org.gif

Mikähän mussa muuten on vikana, kun kaverit kaatuu jatkuvasti edestä? Theseukseen ja Ärrättäreen oli yksi pyörä välissä, Premieriin ehkä 10 metriä.

Kiitos minunkin puolesta kaikille ajoseurasta!Oon vieläki ihan täpinöissä ekasta rata-ajelusta,vaikka aikamoinen etana olinki...mut enpähän ainakaan kaatunu...
tounge.gif
(en kaada suolaa haavoihin...en halua
kaboom.gif
) Pistetäänhän taas porukka kasaan ja lähetään
062802moto_prv.gif
!

Back