• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajotakki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Levander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Levander

New member
Tarvis hankkia ensimmäinen ajotakki ja oon katsellut tuota Sweepin Ocean takkia. http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_list.html?groupID=11&oc=1 Onkohan millanen takki? Onko esim. riittävät ja tarvittavat suojukset takissa? Ja, jos joltain sattuu kyseinen takki löytymään niin olisin kiitollinen, jos kertoisit pituutesi ja takin koon niin saa vähän osviittaa oman valintaan
smile_org.gif

Tuossa ei ole tuotetietojen mukaan CE-hyväksyttyjä suojia, joten luultavasti 99 euroa sijoittaisi järkevämmin vaikka kaljaan. Sillä saisi myös tuulipuvun, joka on tyylikkäämpikin.

Komppaan aivan täysin...Kaverilla on juuri toi takki ja en käyttäisi sanaa mp takki ton yhteydessä...

Ite hankin ton takin viime kesänä kakkos- (tai oikeastaan kolmos-) takiksi. Kuumana kesäpäivänä kaupunkiajossa ajaa asiansa, mukavan viileä päällä ja tosiaan suojiakin löytyy.

Tosin jos reissuun oon lähössä tai muuten vaan enemmän kilometrejä edessä ni toi jää kyl kaappiin. Tyytyväinen oon ollu.

Niin ja 181cm ja koko L.    
062802moto_prv.gif

Jos tuolle linjalle lähdetään (juu, tää ei ollut osta/myy-palsta), mutta multakin löytyy halvalla hyvää takkia...

*ilmo*

Jees, OK takkeja, mutta taitaa olla "pikkaisen" isoja 170 cm
lookaround_orig.gif
Ja tuosta myyntipalsta jutusta niin saa tarjoilla sopivia edullisia takkeja, mutta tarjoilkaa mielellään sähköpostiin nii pysyy kaikki tyytyväisinä
cool.gif

Jos halvalla pitää päästä, kurkkaisin piilteemaan, ovat alkaneet myymään mp-varusteitakin nykyään. Tekstiili-puku ainakin ihan siedettävän näköinen.
smile_org.gif
Näin matkamotoristin perspektiivistä.

Back