Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Philipsillä on näköjään led-lamppuja valikoimissa.
Kuinka moni oikeasti ajaa pimeällä niin usein, että tarvitsee viimeisen päälle olevan valokuvion?
Muistithan myös huomioliivin?Tärkeämpää minulle on itse asiassa se, että muut näkevät minut.
Kun pyörälläni on "leveyttä" valojen kanssa, niin silloin muiden on helpompi arvioida pyöräni etäisyyttä ja nopeutta paljon paremmin.
Kuinka moni oikeasti ajaa pimeällä niin usein, että tarvitsee viimeisen päälle olevan valokuvion?
Kyllä täällä nyt pelotellaan vaikka millä valokuvion särkymisellä sun muulla.
Mä taidan kuitenkin laittaa 16 vuotta vanhaan BMW R1100GS pyörääni H4 led valot, jotka ovat ihan varmasti paremmat kuin pyörän omat alkuperäiset surkeat lamput.
Suuntaan ne vaan sitten niin, että eivät häikäise ketään.
Tärkeämpää minulle on itse asiassa se, että muut näkevät minut.
Siksi minulla on jo kaksi LED huomiovaloa kaatumaraudoissa leveällä toisistaan.
Kun pyörälläni on "leveyttä" valojen kanssa, niin silloin muiden on helpompi arvioida pyöräni etäisyyttä ja nopeutta paljon paremmin.
Noita Cyclopseja kannattaa ainakin välttää, nehän on toteutettu ihan päin peetä, niissä ledit on sivuilla, mistä johtuu tuo omituinen valokuvio.
Ledit tosiaan näkyvät olevan sivuilla, mutta ei sellainen rakenne automaattisesti tarkoita että olisi "toteutettu päin peetä". Näkyvät olevan ledit sivuilla myös Philipsin versiossa, niistä löytyy kunnollisia lähikuvia xenondepotista, jutun puolivälin paikkeilta