lämmittäjä
New member
Lämpömittari näyttää klo.09.15. +21 astetta
.Taitaa tämän päivän ajelut mennä kevyemmissä varusteissa,farkut t-paita linjalla +turva- sandaalit tietysti......hissun kissun vaan.....nautiskellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällaisilla varusteilla minäkin olin eilen liikenteessä, eikä mulle nyt niin hirveän kuuma tullut...Nahkatakki, gorehousut, selkäpanssari, nahkahanskat, kypärä.
.. ei kyllä alle +30 jätetä mitään pois vielä .... alta voi nyt jättää villahousut pois ..![]()
Täh, ei ilmastointia?Liian kuuma, mää ajan autolla. Saa ajaa shortsit jalassa ja ilman kypärää. kattoluukku ja ikkunat auki, enemmän fiilistä kuin pyörällä.
Mä kokeilin tota samaa n. 20 vuotta sitten hiekkatiellä n. 35 - 40 vauhdista. Mulla on sitten ne arvet vieläkin...Kun tuolla kaduilla näkee näitä erilaisia pukeutumisia varsinkin helteellä niin voitaisiin laittaa tänne niitä kuvia kun on luistettu puolialastomana pitkin asfalttia. Mulla tulee aina mieleen se yksi kuva jonka näin varmaan 15 vuotta sitten. Motoristilla oli farkut jalassa kun kaatui... Kai niitä kuvia jollain on. Tietty se potilas voi olla niin huonossa kunnossa ettei siltä saa suostumusta kuvien julkaisuun tai sitten se on eettisesti epäilyttävää...
Jos on liian kuuma ajovarusteille niin ei ajeta. Kävellessäkin sattuu ihan tarpeeksi jos katuu. Kaverit on kertonu!