• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ajovarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alfred
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alfred

New member
Vähän sivuten tota Supermotoko threadia.

Minkälaisissa varusteissa ajelette 'super'motoilla radan ulkopuolella?

Gore/Jippiaijee-tex, Nahkapuku, Speedot...

Itse kyykystä selkäsuorana ajamiseen siirtyneenä tuntuu että goret ei välttämättä ole paras vaihtoehto kun liikenteenjakajan reunakivi vilistää hartian vieressä.

Nahkapuku harkinnassa - haen vaan moraalista hyväksyntää - tai moraalitonkin käy.

1-os. nahat päällä tulee ajeltua, samat kuin radallakin. Gorekamatkin löytyy mutta en koe niitä riittävän turvallisiksi, joten aina nahat päällä, niillä kestää kaatuilla, ei ole heti puhki...

Hmm.. Löytyi siis allekirjoittaneen lisäksi vain yksi motoilija joka ei aja alasti. No nahkapukuhan sekin on - tosin ainakin ahterista jo puhki valmiiksi.

itsekkin olen miettinyt nahkojen ostoa (2-osaset, kätevämmät?). Nyt ajelen Alpparin bodyarmorilla ja polvisuojilla Gorejen ja krossibootsien ja -housujen kanssa. Kun rahoitus saadaan kuntoon niin nahkat ostoon.

Sitäkin olen miettinyt, että onko nuo supersportapinakyykkynahat hyvät tuohon pystyyn supermotoasentoon..  
nixweiss.gif
Vai liekkö väliä noilla 2 osaisilla.

ps. niin tuolta Ameriikan foorumilta kyselin samaa asiaa, että jos lontoo taittuu niin kliketiclick

Kiitos linkistä - olihan siellä paljonkin hyödyllistä tietoa - esimerkiksi:

"1 piece road racing suit can be rough on the nuts!"

...tämäkin asia olisi ollut ikävä selvittää omakohtaisesti
tounge.gif

Back