Ajovarusteiden korjausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missä olette korjauttaneet ajovarusteita pääkaupunkiseudulla?

Saappaat tietenkin suutarilla, mutta entäs muut varusteet? :D

Kertoilkaa kokemuksia / vinkatkaa minne viedä nahkarotsi vetskarin vaihtoon, jottei mene herne nenään taas keväällä sen kanssa taistellessa :orgmp:

Lueppas tätä viestiketjua...

Kiitos, joku olikin jo siirtänyt turhan avaukseni tähän ketjun jatkoksi :D

Löysin myös mielestäni hyvän paikan Espoon Olarista.

Korjausompelimo Takatasku
www.takatasku.org

Goretex-ajopukujen korjausta:

Gore-Tex Service Center
Puhelin: 06-224 1801
Osoite: Klockartåget 44, 64230 Närpiö

Parista goretakista olen vaihdattanut hihansuiden ja taskujen läppien velcro-tarroja sekä vetoketjuja. Hyvin onnistui ja kohtuuajassakin muistaakseni. Talvella vaihdatin joten ei ollut kiire.
Ei varmaan ollut kallistakaan, koska hinta ei jäänyt mieleen.

Oli svenskatalande ainakin se joka mulle puhelimeen vastasi, mutta ymmärsi/murtaen puhui kyllä suomeakin.

Viimeksi muokattu:
En ny tiä osuuko ihan tarkalleen kategoriaan "ajovarusteet"...

TomTom Rider 2:n lataavan telineen nastat oli vuosien tärinän seurauksena kuluttaneet navin vastaavat kontaktipinnat niin kuopalle, ettei kontaktia enää päässyt syntymään. Meillä täällä Salossa paikallinen Janne Jannen huoltomyynnistä päivää juotti hiukan tinaa kontaktipintoihin ja homma toimii taas vallan erinomaisesti. Ainakin hyvin alustavan testin perusteella. Loppuun vielä kuva.

nastat.jpg

Kaikkea nahkaan liittyvää korjaus- ja ompelupalvelua.

NASTOLA / Villähde.

T:mi ELTU 03 758 0083

Erittäin ammattitaitoinen ja motoristiystävällisin hinnoin.

Tietääkö kukaan, että löytyykö kymenlaaksosta ompelimoa tai suutaria jolla on vermeet nahkapuvun kaventamiseen?

Tietääkö kukaan, että löytyykö kymenlaaksosta ompelimoa tai suutaria jolla on vermeet nahkapuvun kaventamiseen?

Kauppahallin yläkerrassa Kouvolassa on ompelija joka tekee noiden korjauksia myös. Paikalla Keskiviikkoisin, numeroa mulla ei ole mutta se löytyy ompelimon ovesta.
Sisäänkäynti on varsinaisen kauppahallin sivuoven vieressä oikealla puolella, siitä sisään ja portaat ylös.

Ateljee Anni-Ilona

http://www.anni-ilona.com/

Suosittelen!

Komppaan tätä. Kävin ratanahkaan tekeen pieniä ja einiinpieniä muutoksia olkasuojien osalta (hankasivat, tehtiin suojapussukat), lahkeet oli liian pitkät ja painoivat, lyhennys ja lahkeen reunan uusiminen. Tais siinä mennä vetskaritki lahkeessa uusiks. Homma meni paremmin ku hyvin ja .org alen kanssa se jäi maksamaan 86 euroa. Taijan viedä vielä laitattaan lisää sitä stretchiä down south -osastolle, se nahka ei tunnu venyvän eikä oikein pysty pyörän päällä liikkumaan:grin:

MP-Asun Z-ONE takista hajos etuvetskari, takuuseen neuloivat uuden M-Racing vetoketjun takkiin. Olin varma että maksaa jotain ku pudotin takin ostopisteeseen; näin ku sai ilmaaseksi niin hyvää vaan merkille! Toi Z-ONE on eka kangaskampe mulla joka ei lepata ajoviimassa...ja nähny Ukrainan radioaktiiviset zonet. Noi vedenpitävät vetskarit on muutenki vähä öhhöh...paree olis olla nappikiinnityskin!

Tampereella Suutari - Avainpalvelu Kanta ja Paikka, Puutarhakatu 11, 33210 TAMPERE.
Korjannut meikäläiselle yhtä sun toista mopovarustetta saappaista takkiin ja aina on ollut
priima-laatua. Plussaa tiloissa päivystävästä länsigöötanmaanpystykorvasta, "suutarikoirasta" :p

ps. on muuten itsekin motoristi.

Back