• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ajovarustuksesta!?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pronka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Off topicia....

Nordea Vahinkovakuutus tuonee pikapuoliin mopovakuutuksiinkin kilpailua, näin ainakin ymmärsin kun tuossa männä viikolla heidän edustajansa kanssa keskustelin. Taustalla oli joku tanskalainen puulaaki, nimeä en nyt muista.

Mutta vasta varmaankin ensi keväänä...

Kuoleminen on välittömästi kiellettävä lailla!
idea3.gif

Vähintäänkin 2 vuotta vankeutta ja ikuinen ajokielto moisesta turvallisuusviranomaisten törkeästä halveksimisesta. *puuhaa jo addressia*
omg.gif

Mutta eihän ketjun aloittaja aloittanutkaan väittelyä siitä, että varusteissa vai ilman. Minä ainakin ymmärsin niin, että mitä miettivät ne, jotka
a) paheksuvat ajamista ilman varusteita
mutta kuitenkin
b) ajelevat sitten ylinopeuksia vaikkakin varusteissa.

Vai enkö minä vain ymmärrä lukemaani
withstupid.gif

Ja vastaus varsinaiseen kysymykseen: Tunnen syyllisyyttä aina, kun ajan. Joko mulla on vajaa varustus, ylinopeutta tai molemmat. Ja jos on täys haarniska päällä, niin sitten töpeksin muuten. Johan se on paha juttu sekin, että ylipäänsä omistaa moottoripyörän ja tuo sen silloin tällöin tai jopa usein liikenteeseen vaaraksi kaikille muille tielläliikkujille.
biggrin.gif
No.. antaa poikain väitellä
tounge.gif

Jatkuva vaivaava syyllisyys taitaa kuulua harrastuksen luonteeseen. Jos nyt ei sitten muuta ongelmaa ole, niin ne sukulaiset, joiden luona et vieraile ohi ajaessasi
lookaround_orig.gif

jokainen vastaa/päättää varustuksestaan ihan itse... ja moni on kotiakkin kuollu... että ei kai se nyt sen vaarallisempaa tämä mopoilukaan ole...
tounge.gif

Ajovarusteista....olihan näky eilen kilpaharjoittelupäivänä Ahvenistolla.
Kaveri kävi kokeilemassa ilmeisesti ystävänsä pyörää radalla,
varusteina farkut ,kävelykengät ja nahkatakki.
Aika haipakkaa päästeli menemään.
Itse en kyllä menisi kokeilemaan noilla varusteilla radalla ,en ainakaan Ahvenistolla (hmmm) enkä kyllä muuallakaan.
Elikkä radalle ratavarusteissa,onpahan järjestäjillä vähemmän siivottavaa.
sport05.gif

Back