Alakate Rosmoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MadMax

New member
Niih, mistäs moisen alakatteen sais kun jotenkin tuo S-mallin Rosmo kun näyttää keskentekoiselta... Jostain ameriikan sivuilta joskus moisen tekeleen näin mutt hinta oli kertaallisen suolainen. Tuttu tekee lasikuidusta kaikkea, melkeinpä perseestä perämoottoriin, joten jos edes mallia sais niin vois kehitellä siitä jotain...

Pitäis pyörää ostaessa jo tarkistaa, että kaikki tarpeelliset kamat on mukana pyörässä
tounge.gif

Pitäis pyörää ostaessa jo tarkistaa, että kaikki tarpeelliset kamat on mukana pyörässä  
tounge.gif
Nääh...ei suinkaan. Tylsintä on ostaa pyörä johon ei sit saa ostettua juuri mitään lisää. Sit samanlaisia ku itellä tulee vastaan joka kulmalla jne. Kyllä ne moddiosat tekee vaan lisää mielenkiintoa harrastukseen...  
sport05.gif

tounge.gif
Nääh...ei suinkaan. Tylsintä on ostaa pyörä johon ei sit saa ostettua juuri mitään lisää. Sit samanlaisia ku itellä tulee vastaan joka kulmalla jne. Kyllä ne moddiosat tekee vaan lisää mielenkiintoa harrastukseen...  
sport05.gif
Kaikkia pyöriä voi modata suhteellisen helposti.
Rahasta se vain on kiinni jota valitettavasti ei koskaan ole tarpeeksi jos ollenkaan
bawling.gif

Kyllähän rosvoon saa alkuperäisosanakin tuon alakatteen mutta noilla tuppaa olemaan hintaa. Fazeriinkin on hinnastohinta 389€, suitsasta en tiedä. Viime kesänä kattelin yhtä alakatteellista rosvoa ja aika alhaalla se näytti olevan. Kuskia jututin ja kertoi sen raapivan kallistuksissa ja ottavan katuluiskissa maahan...

tounge.gif
sport05.gif
Kaikkia pyöriä voi modata  suhteellisen helposti.
Rahasta se vain on kiinni jota valitettavasti ei koskaan ole tarpeeksi jos ollenkaan  
bawling.gif
Jees... Tietty jos joku laskee moddaukseksi vaikkapa laukkusatsin hommaamiset ym.  
biggrin.gif
Onhan se vaan faktaa ettei kaikkien mallien ulkonäköä jne. vaan saa niin yksilölliseksi kuin toisten. Ainakaan alkuperäis osasilla... tietysti jos ottaa ronskit otteet niin sitten.  
033102beer_1_prv.gif
 Henk.kohtainen mielipiteeni on että esim. katetut pyörät on hyvinki paljo saman oloisia vaikka olis mitä tehty... Siksipä omistankin nakun ja olen siihen tyytyväinen. Tietysti tämä on taas aihe josta vois kinata maailman tappiin... = Makuasia. Ja menee pahasti OFF TOPIIKIN nytte...sori

Alakate = Bellypan
confused_orig.gif

Jos on niin Tokimoton esitteessä ainakin semmoinen on , käy ainakin 00-02 rosmoon , hintaa näyttäisi olevan 130,- , värit musta,valkoinen,punainen ja keltainen.Valmistaja Powerbronze , nettisivut www.powerbronze.co.uk

-mop1978

Joo, kiitos vaan asiasta, ja asian vierestä
033102bebe_1_prv.gif
mutt hakusessa olis sellainen vähän isompi, enemän moottoria peittävä alakate...
nixweiss.gif

http://www.tcpsa.com/
Toimittaa Rosvoon ja vastaaviin katteita alkuperäisvärein maalattuna (ja mahdolliset alkuperäistyyliset tarrat mukana). Itse ostin GSääni TCP:n katteet. Loistavaa laatua ja viimeistellyt ja sopivat heittämällä paikalleen! Suosittelen erittäin lämpimästi
062802jumpie_prv.gif

TCP ei myy tuotteita suoraan tehtaalta, vaan homma tapahtuu jälleenmyyjien kautta. Itse ostin omaniTechlinestä Hollannista. Palvelu oli erinomaista ja erittäin nopeaa (katteet oli parin päivän päästä ovella!)
bowdown.gif
.

Edit:
Niin ja se materiaali on ihan samaa muovia, mistä muutkin katteet pyörässäsi on tehty. Ei mitään lasikuitua tms. hirvitystä!
shaun.gif

Toimittaa Rosvoon ja vastaaviin katteita alkuperäisvärein maalattuna (ja mahdolliset alkuperäistyyliset tarrat mukana). Itse ostin GSääni TCP:n katteet. Loistavaa laatua ja viimeistellyt ja sopivat heittämällä paikalleen! Suosittelen erittäin lämpimästi
062802jumpie_prv.gif

TCP ei myy tuotteita suoraan tehtaalta, vaan homma tapahtuu jälleenmyyjien kautta. Itse ostin omaniTechlinestä Hollannista. Palvelu oli erinomaista ja erittäin nopeaa (katteet oli parin päivän päästä ovella!)
bowdown.gif
.
Näyttää tuo alakate olevan hinnaston mukaan 317€ + tietysti toimituskulut joten ei ole halpaa lystiä sieltäkään. Oli muuten veikeän näköisiä osia moneen...

062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
.
Näyttää tuo alakate olevan hinnaston mukaan 317€ + tietysti toimituskulut joten ei ole halpaa lystiä sieltäkään. Oli muuten veikeän näköisiä osia moneen...
Mutta jos tilaa vastaavia Usasta, maksat enemmän toimituskuluja, maksat tullit ja jos ostat lasikuituisen joudut vielä maalauttamaan sen pohjatöineen. Ei taida paljon halvemmalla irrota (jollet sitten itse paukulla maalaa).
omg.gif
Ja kuten sanoin, loistavaa laatua!

Joo, kiitos vaan asiasta, ja asian vierestä  
033102bebe_1_prv.gif
mutt hakusessa olis sellainen vähän isompi, enemän moottoria peittävä alakate...
nixweiss.gif
[asiaton kommentti]Mites ois nuo Orthexin tuotteet, niitähän saa useissa väreissäkin
wink.gif
tounge.gif
[/asiaton kommentti]
Seuraavax soitan Sarvikselle..!

PS. Kiitos linkeistä GSuiza & Co
Laitappa sitten viestiä, kun projekti edistyy.
062802moto_prv.gif

Niin no... En nyt ajatellut lähteä näin heti alkuun noin radikaaleihin muutoksiin...
tounge.gif

062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
.

Edit:
Niin ja se materiaali on ihan samaa muovia, mistä muutkin katteet pyörässäsi on tehty. Ei mitään lasikuitua tms. hirvitystä!
shaun.gif
Kiitoksia vaan Gsuizalle. Juuri tilasin tuolta Hollannista tuon ison alakatteen. Nytpä jännätään, että koska tuleepi.

Olin miettinyt jo ulkonäöllisestäkin syystä tuon tilata, mutta eilen meinas persaus jäätyä. Muuten meni kaikki ok, mutta nuo ilman pyörteet aiheutti lopullisen päätöksen siihen, että jos tämä ehkä mahdollisesti vaikka auttaisi tuohon, niin hyvä. Jos ei, niin tulee ainakin omasta mielestäni paremman näköinen tai ainakin erilainen.

062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif
.

Edit:
shaun.gif
Kiitoksia vaan Gsuizalle.  Juuri tilasin tuolta Hollannista tuon ison alakatteen.   Nytpä jännätään, että koska tuleepi.

Olin miettinyt jo ulkonäöllisestäkin syystä tuon tilata, mutta eilen meinas persaus jäätyä. Muuten meni kaikki ok, mutta nuo ilman pyörteet aiheutti lopullisen päätöksen siihen, että jos tämä ehkä mahdollisesti vaikka auttaisi tuohon, niin hyvä. Jos ei, niin tulee ainakin omasta mielestäni paremman näköinen tai ainakin erilainen.
Kuvia peliin sitten kun tulee.
062802jumpie_prv.gif

Back