• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alakate Rosmoon...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuvia peliin sitten kun tulee.  
062802jumpie_prv.gif
No niin. Nyt olis "rojekti" takana ja kuvia tarjolla osoitteessa:
http://koti.mbnet.fi/huk/alakate1200s/

Kuvia on monta, mutta pitäähän niitä olla, ettei yhden perusteella arvostella.

Lyhyt koeajolenkki todisti tietyn asian. Tuon katteen takana jalat ovat huomattavasti paremmin suojassa. Toistaiseksi seuraava on MUTUa ilman pidempää testiä, mutta pyörästä tuli vakaampi (eli tämä jää testattavaksi pidemmällä reisulla.)

Kehun lisää toimittajaa huomenna, mutta näin alkuunsa sanon vaan, että kaikki meni juuri niin kuin piti! => Tyytyväinen asiakas
062802jumpie_prv.gif

Itse olen hankintaani _TODELLA_ tyytyväinen. Kertokaahan mitä itse olette mieltä. Pilasinko rosvon vai toinko sen esiin?
wink.gif
Joka tapauksessa poiskaan en ota eli mielipiteitä haen.

Nätti on, ja varmasti hyödyllinen
thumbs-up.gif
paljonko oli loppu summa katteelle ja suhiseeko mistään ikävästi ?

Mikä ton värityksen virallinen nimi on...kun ei se oo harmaa eikä se oo vihree, vaan jotain siltä väliltä ?

Onko toi takakumi ensiasennuskumi ja jos on niin mikä on merkki ja malli ?

thumbs-up.gif

Mikä ton värityksen virallinen nimi on...kun ei se oo harmaa eikä se oo vihree, vaan jotain siltä väliltä ?

Koko hoito kustansi 465 euroa. Kotiin toimitettuna.

Väritys on K3 (2003) vihreä, vaikka mopo on K4. (Kun tilasi tarpeeksi myöhään sai sen vielä vihreänä) Tuo mopon likaisuus hämää, sorry,
confused_orig.gif
, en jaksanu pestä ennen enkä jälkeeen asennuksen.

Takakumi on alkuperäinen Michelin Macadam. (Tosin erittäin likainen sellainen.)

Herra XJ600!

Kerroppa tuosta takatelineestä. Mistä saa, mikä malli, paljonko maksaa jne...

Sopiiko tuohon Givin laukku kiinni ja onko riittävän luja?

Olen ostamassa (tai olisin jo ostanut mutta telineet olivat loppu) Givin telineen ja V46 laukun. Teline vaan on ruma (siis jos laukku irti), tuo sinun omasi vaikuttaa siistimmältä ja pienemmältä.

Ja tietysti jos saat siitä lähikuvan niin... Mutta jos kova homma niin älä ota, näkee sen noistakin aika hyvin.

thumbs-up.gif

Koko hoito kustansi 465 euroa. Kotiin toimitettuna.

Väritys on K3 (2003) vihreä, vaikka mopo on K4. (Kun tilasi tarpeeksi myöhään sai sen vielä vihreänä)  Tuo mopon likaisuus hämää, sorry,  
confused_orig.gif
, en jaksanu pestä ennen enkä jälkeeen asennuksen.

Takakumi on alkuperäinen Michelin Macadam. (Tosin erittäin likainen sellainen.)
Siistin näkönen tuli pyörästä. Tahtoo itelle samanlaisen katteen. Menikö heittämällä paikoilleen, vai pitikö säätää? Kuinka läheltä putket menee, eli onko vaaraa että sulaa?

Tosi asiallisen näkönen...Eikä paha hintakaan jos vertaa meikän jammun pieneen alakatteeseen (yli300e). Onnittelut, teki pyörästä hienosti yksilöllisen...
033102beer_1_prv.gif

kurapolku: Meni heittämällä paikalleen. Aikaa meni noin 40 minuuttia ja puolikkaiden välissä oli tupakin mittainen tauko ja tietysti ne välivaihekuvien ottaminen. En usko, että sulaa putkien takia. Väliä on sen verran hyvin.

Markus: Tuo teline on SW-Motechin teline, jota maahan tuo R.M.Heino
Heidän etusivullaan on linkki tuon telineen tietoihin.  Itse olen ollut tyytyväinen eikä mitään ongelmia ole ollut edes moottoritienopeuksissa.  Tuo pieni läppä on ainoa mikä jää kiinteästi paikoilleen, kun sivutelineet sekä takalaukun teline lähtee kokonaan muuten irti.  
Lisää kuvia löytyy tästä threadistä.

Ei katteita nakupyörään! Pois kaikki. Ei tehdä hienosta rosvosta postilaatikkoa!
mad.gif

kurapolku: Meni heittämällä paikalleen. Aikaa meni noin 40 minuuttia ja puolikkaiden välissä oli tupakin mittainen tauko ja tietysti ne välivaihekuvien ottaminen. En usko, että sulaa putkien takia. Väliä on sen verran hyvin.
Nyt kun kesä on jo edennyt jonkin matkaa, kokemusta on varmaankin kertynyt lisää katteen toimivuudesta. Onko tullut eteen mitään erikoista? Oletko edelleenkin tyytyväinen hankintaan?

Nyt kun kesä on jo edennyt jonkin matkaa, kokemusta on varmaankin kertynyt lisää katteen toimivuudesta. Onko tullut eteen mitään erikoista? Oletko edelleenkin tyytyväinen hankintaan?
Olen edelleen tyytyväinen hankintaan.

PLUSSAA:
+ Tuo kate teki juuri sen mitä halusin eli poisti sen inhottavan pyörteen alaselästä eli persiistä. Siis kun ei oikein voi suoraan kirjoittaa, että ilma kiertää persiissä :P

+ Suojaa jalatkin viimalta eikä munaskut enää palellu kylmemmälläkään ilmalla, kun ilma ei kierrä enää haaroväliinkään.

+ Pyörästä tuli vakaampi ajettava. Ei ole enää niin herkkä tuulelle. Huomaa hyvin vahvassa sivutuulessa ja rekkojen tullessa vastaan.

+ Moottori pysyy puhtaana. Ei tarvitse (ei edes pysty) pestä.

+ Kone lämmittää jalkoja mukavasti kylmemmällä säällä.

++ Pyörästä tuli _minun_ mielestäni paremman näköinen.

MIINUSTA:
- Lämpimällä kelillä ja koneen lämmetessä moottori kyllä hohkaa lämpöä ihan kiitettävästi. Välillä ajelen polvet levitettynä sivuille, jotta ilma kiertää viilentämässä. Tosin, tämä ei ole suuri haitta.
- Katteiden särräys tasan 2100 kierroksilla. Tosin _EN_ ole kiristänyt katteita, kun eivät löysällä tunnu olevan. Ärsyttävä ääni kuitenkin. Itsestä tuntuu, että kaikki 100metrin säteellä sen kuulee, vaikka kun olen tuota kysynyt, niin kukaan ei sitä ole kuullut.
- Enemmän pestävää
- Enemmän vahattavaa.

Mitään valmistevikoja tuosta ei ole löytynyt.

Maksiminopeus mitä olen tuolla nyt katteiden kanssa ajanut on ollut mittarin mukaan 230 (eli oikeaa nopeutta jotain 210) ja hyvältä tuntui.

Pistän lisää infoa, jos jotain muistan. Kuitenkin olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. _MINÄ_ sain juuri sitä mitä hain.

Edit: typoja ja yx plussa lisää.

Back