Nyt kun kesä on jo edennyt jonkin matkaa, kokemusta on varmaankin kertynyt lisää katteen toimivuudesta. Onko tullut eteen mitään erikoista? Oletko edelleenkin tyytyväinen hankintaan?
Olen edelleen tyytyväinen hankintaan.
PLUSSAA:
+ Tuo kate teki juuri sen mitä halusin eli poisti sen inhottavan pyörteen alaselästä eli persiistä. Siis kun ei oikein voi suoraan kirjoittaa, että ilma kiertää persiissä
+ Suojaa jalatkin viimalta eikä munaskut enää palellu kylmemmälläkään ilmalla, kun ilma ei kierrä enää haaroväliinkään.
+ Pyörästä tuli vakaampi ajettava. Ei ole enää niin herkkä tuulelle. Huomaa hyvin vahvassa sivutuulessa ja rekkojen tullessa vastaan.
+ Moottori pysyy puhtaana. Ei tarvitse (ei edes pysty) pestä.
+ Kone lämmittää jalkoja mukavasti kylmemmällä säällä.
++ Pyörästä tuli _minun_ mielestäni paremman näköinen.
MIINUSTA:
- Lämpimällä kelillä ja koneen lämmetessä moottori kyllä hohkaa lämpöä ihan kiitettävästi. Välillä ajelen polvet levitettynä sivuille, jotta ilma kiertää viilentämässä. Tosin, tämä ei ole suuri haitta.
- Katteiden särräys tasan 2100 kierroksilla. Tosin _EN_ ole kiristänyt katteita, kun eivät löysällä tunnu olevan. Ärsyttävä ääni kuitenkin. Itsestä tuntuu, että kaikki 100metrin säteellä sen kuulee, vaikka kun olen tuota kysynyt, niin kukaan ei sitä ole kuullut.
- Enemmän pestävää
- Enemmän vahattavaa.
Mitään valmistevikoja tuosta ei ole löytynyt.
Maksiminopeus mitä olen tuolla nyt katteiden kanssa ajanut on ollut mittarin mukaan 230 (eli oikeaa nopeutta jotain 210) ja hyvältä tuntui.
Pistän lisää infoa, jos jotain muistan. Kuitenkin olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. _MINÄ_ sain juuri sitä mitä hain.
Edit: typoja ja yx plussa lisää.