• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro 16.7.2013 (ti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei kukaan haluais ottaa SAM66:sen hommia ja vetää letkaa huomisaamusta Lahnukselta Alastaroon? :right:

Oisko paljo halukkaita lähtijöitä stadista päin?

Kun myytte lippuja eteenpäin, ilmoittakaa myös onko myyjä ry:n jäsen ja onko ostaja ry:n jäsen. Missään ratavastaaville tulleissa viesteissä ei ollut tätä olennaista tietoa.

TÄSSÄ rataa lähin bensis, yksinäinen Nesteen pumppu Vampulan K-Extra-marketin parkkiksella, matkaa varikolta 8,6km. Etelän suuntaan Oripään Shellille matkaa 14,5km.

EDIT: Enpä muuten tiedä, onko Vampulan pumppu toiminnassa. Muistinkin nyt, että siinä oli viimeksi jokin häiriö ja jouduin ajelemaan höyryillä pitkälle pohjoiseen. Onko kellään tuoreempaa tietoa, kun olen tänä vuonna tankannut vain omasta kanisterista?

Vampulassa ei ole kuuleman mukaan pumppua enää, näin kerrottiin viime perjantaina alastarolla.

Juu Ajotaito kakkonen on tilattuna. No joo, pitää kattoa mitä tohon pakkaa mukaan. Goreissa vaan tulee helposti odotellessa kuuma jos on hellepäivää, mutta taitaa olla tiistaille moottoripyöräilyyn aika optimaalinen 17° luvattu lämpöä.

Naurattaa kun äijä tärisee :)-

Kuvittele et oot menos letkaan joka lähtee Alastaron parkkikselta 9:30 ja sun pitää sitä ennen ilmoittautua lennonjohtotorniin letkan vetäjälle mopo tankattuna ja teippiä messissä. Tätsit.

Hitaan ryhmän lippu tarjolla, jos joku vielä tarvitsee.

Edit; Myyty!

No hitto, tuun jonon jatkeeks jos vaan seura vielä kelpaa. Mistäs tarkalleen ottaen aattelitte startata?

Katos niitä yyveitäs :;):

Edit. Kurvaan 6:50 Bembölen ST1:den kautta, jos Jaskala ja miksei muutkin satut(te) siihen niin voipi ajella sama matkaa.

>>sbanc kirjoitti :
Joo mä voisin ostaa lipun!
Edelleen ilman lippua, tuo oli jo ehtinyt mennä.<<

Aika perseestä ettei viittitä kelata ketjua läpi kun laitetaan lippuja myyntiin. Munkin teki mieli lokittaa se mut ajattelin et vituttais jos joku tekis mulle saman.

Eli lähimmät huoltsikat etelässä tie 41 Oripään Shell (Jos mopo vaatii ehdottomasti V-poweria!) tai Alastaron "keskustassa" Teboili.

>>sbanc kirjoitti :
Joo mä voisin ostaa lipun!
Edelleen ilman lippua, tuo oli jo ehtinyt mennä.<<

Aika perseestä ettei viittitä kelata ketjua läpi kun laitetaan lippuja myyntiin. Munkin teki mieli lokittaa se mut ajattelin et vituttais jos joku tekis mulle saman.
No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.

Sattuiskos tätä kautta joku tietämään kyytiä pyörälle kohti Kouvolaa? Ukko ja rojut tulis mielelllään samaan kyytiin, mutta pyörä on se vaikein siirrettävä ilman asianmukaista kalustoa... Kyselen myös varikolta, mutta jos joku tarttuu tähän tätä kautta, ni puhelimella tavottaa nol-nel-nol 7368357.

No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.

Näin se menee. Tästä tuli mieleen, että pitääkin tehdä joku skripti hässäkkä joka automaatti vastaa ko. ilmoituksiin ;)

Aina salaa vähän naureskellu niitä "kiitos ja anteeksi" -viestejä. No eikös se ole nyt sellaisen aika omalla kohdalla... :P

Ensinnäkin kiitos taas järjestävälle seurueelle toimivasta ratapäivästä. Kiitos myös erinomaisen mukavalle mökkiseurueelle yöpaikasta, ruoasta ja hyvästä seurasta. Ja erityisen iso kiitos Oravalle, Lettille ja Ändille päivän päätteeksi järjestyneistä kuljetuspalveluista!

Anteeksi sitten taas paikkojen sotkemisesta. Ja anteeksi vaan, mutta kyllä olisin itse sen sotkun siivonnut, jos olisi annettu :P No ei, parempi siitä nyt tuli, kuin allekirjoittaneen harjaamana. Ikinä oikeen oo tullu toimeen noitten siivousvälineiden kanssa...

Seuraavaa kertaa ei ihan välttämättä saa enää tälle kesälle mahtumaan, sen verran täytyy kalustoa paikkailla ja varusteita uusia. Mutta ihan varmasti palaan vielä rataa kiertämään, on se kahden vajaaksi jääneenkin päivän perusteella sen verran mukavaa puuhaa :)

Back