Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu Ajotaito kakkonen on tilattuna. No joo, pitää kattoa mitä tohon pakkaa mukaan. Goreissa vaan tulee helposti odotellessa kuuma jos on hellepäivää, mutta taitaa olla tiistaille moottoripyöräilyyn aika optimaalinen 17° luvattu lämpöä.

Oisko paljo halukkaita lähtijöitä stadista päin?
Hitaan ryhmän lippu tarjolla, jos joku vielä tarvitsee.
No hitto, tuun jonon jatkeeks jos vaan seura vielä kelpaa. Mistäs tarkalleen ottaen aattelitte startata?Joo Espoosta lähetään rimpuileen.
Hitaan ryhmän lippu tarjolla, jos joku vielä tarvitsee.
Joo mä voisin ostaa lipun!
No hitto, tuun jonon jatkeeks jos vaan seura vielä kelpaa. Mistäs tarkalleen ottaen aattelitte startata?

No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.>>sbanc kirjoitti :
Joo mä voisin ostaa lipun!
Edelleen ilman lippua, tuo oli jo ehtinyt mennä.<<
Aika perseestä ettei viittitä kelata ketjua läpi kun laitetaan lippuja myyntiin. Munkin teki mieli lokittaa se mut ajattelin et vituttais jos joku tekis mulle saman.
No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.
No enpä myyjänä jaksais kahlata ketjua läpi ja sen jälkeen yv:llä alkaa kyselemään kenellä on jo lippu ja kenellä ei. Lippu myyntiin ja nopein nappaa. Elämä on.
Näin se menee. Tästä tuli mieleen, että pitääkin tehdä joku skripti hässäkkä joka automaatti vastaa ko. ilmoituksiin![]()