• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro 3.7.2013 (ke)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hlin

New member
Motorg ry järjestää rataharjoittelutapahtuman Alastarolla 3.7.2013 keskiviikkona klo 10 - 18. Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 50 €, muut 60 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 80 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Tutustu ratapäivien toimitusehtoihin.

Liputtajat:

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu 1[/TD]
[TD]lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Dealhill[/TD]
[TD]NPN[/TD]
[TD]Jami1978[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]-Anu-[/TD]
[TD]Jantunen2[/TD]
[TD]talli21[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]vuohi[/TD]
[TD]miolta[/TD]
[TD]Ladybird[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]R6Kaitsu[/TD]
[TD]Pete[/TD]
[TD]Jaskala[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Päivän aikataulu:

9:00-09:29 Ilmoittautuminen
9:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
10:00 Ajot alkaa
11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
18:00 Ajot päättyy

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Lue ratasäännöt.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa mukaan!
Motorg ry:n ratacrew

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen varannut mökin ti-ke (2.-3.7.) Mikankujalta (se uusi mökkialue siinä vieressä).
Pari vapaata vuodepaikkaa (tai esim. makuuhuone parisängyllä) on vielä vapaana.
Tosin kalliitahan nuo on, 20€ per nenä petivatteineen...:;):
Onko kiinnostusta?
Tavoitat yyveellä.

Tarvetta olisi hitaan ryhmän jäsenhintaiselle lipulle jos jollain on ylimääräinen/tarpeeton lippu.

EDIT: lippu löytyi

Taitaa mennä jo vaihtoon kiitos ilmoittautuneille. :thumbup: Radalla nähdään :right:
Kiitos sbanc kun junailit meille ryhmän vaihdot :)

Annetaan hyvä koti jäsenhintaiselle hitaanryhmän lipulle :;): (Eli ostaisin lipun siis)

Viimeksi muokattu:
Nyt kun kesän aikataulut on selvillä, niin hitaaseen ryhmään olis jäsenhintainen lippu hakusessa.

Haluisko joku vaihtaa keskiryhmänsä lippusen hitaaseen? Mulla lippu hitaassa mutta ajelisin ehkä ennemmin keskiryhmässä... saa soittaa nolla4nolla 5516565 tai privalla :polonen:

Haluisko joku vaihtaa keskiryhmänsä lippusen hitaaseen? Mulla lippu hitaassa mutta ajelisin ehkä ennemmin keskiryhmässä... saa soittaa nolla4nolla 5516565 tai privalla :polonen:

Miksei Knaku osta keskiryhmän lippua ja vaihda sitä sun kanssa päikseen? ...Mä tein niin Sam66 kanssa

Miksei Knaku osta keskiryhmän lippua ja vaihda sitä sun kanssa päikseen? ...Mä tein niin Sam66 kanssa

No näinhän se tehtiin, viestiä lähtee ratajärkkäreille :) Mä en edes tajunnu et kaupas on vapaita lippuja, stupid me... :doh: Onneks Knaku oli fiksumpi :) Eli homma hoijossa.

Täällä hommat hoituu ja latu vaihtuu. Kauppa käy kun kumana kesäpäivänä. On tää hienoo porukkaa. :thumbsup:

Tarjolla majoitusta radan vierestä mökkikylästä Mikankujalta 2.-3.7. väliseksi yöksi. Hinta 20-40 €/hlö riippuen majoittujien määrästä. Lisätiedot yv:llä.

23.6. tilanne: mökissä vielä 3 paikkaa, parisänky tai yksittäinen vuode

Lahjoitetaan liputusvuoro keskiryhmän ajovuorolla. Ensimmäinen tänne ilmottautunu saa paikan haltuunsa :)

Voisin vaihtaa jäsenhintaisen keskinopeen lipun nopean ryhmän lippuun(joita vielä myynnissä) päikseen. Ilmoiteltaisiin sitten vaan päikseen vaihdosta ratavastaaville. Privalla tavoittaa.:)

Tarjolla majoitusta radan vierestä mökkikylästä Mikankujalta 2.-3.7. väliseksi yöksi. Hinta 20-40 €/hlö riippuen majoittujien määrästä. Lisätiedot yv:llä.

26.6. tilanne: mökissä vielä vapaana parisänky eli tilaa yhdelle tai kahdelle mieltymyksistä riippuen

Kun tulee edelliseksi yöksi radan viereen yöpymään, pääsee ajamaan virkeämpänä eikä tarvitse olla :blink:

Back