• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Alastaro Ma 10.6.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisin lähteä matkaan. Vähä pitää kyllä kytätä ennusteita, sillä pahimpaan ukkoseen en taida lähteä kokeilemaan.

Tampereelta on viissiin jokunen tulossa (ainakin 3 meitä jo "letkassa"), joten jos halua liittyä possujunaan, niin Pirkkalan ABC klo 7:50!!! :orgmp: :orgmp: :orgmp:

Keskiryhmän jäsenhintainen lippu (50 euroa) 10.06. Alastaro myynnissä.

Puh: nollaneljänolla 5735558

Hakusessa edelleen lippu hitaaseen (myös ajotaito II kiinnostaisi) joten jos jollakin ylimääränen niin nolla neljä neljä 322 99 03 tavoittaa. Olisin erittäin kiitollinen :)

Moro mä voisin vaihtaa hitaan keskiryhmään :bye:
Eli siis jos ostat ton keskiryhmän paikan niin vaihdan oman hitaan sitten siihen ? :thumbsup:

Häh? Siis en mä keskiryhmään halua, vai siis kuinka sinä minä mitä kuka missä häh? (joo sellanen 40h valvottu joista 24h töissä niin ei oikeen enää mee jakeluun :P)

Tampereelta on viissiin jokunen tulossa (ainakin 3 meitä jo "letkassa"), joten jos halua liittyä possujunaan, niin Pirkkalan ABC klo 7:50!!! :orgmp: :orgmp: :orgmp:

Tää tyttö lähtee mukaan kans. Eli jos siinä ABC:llä näkyy eksyneen näköinen mattamusta ninja niin napatkaa se letkaan mukaan :)

Okei, napataan sut messiin!

SAM66, jos sulla on vielä se hitaan lippu niin periaatteessa voisin ton oman keskiryhmäläiseni vaihtaa, niin ei tarvii noilla touring-kumeilla repiä siellä ratakettujen seassa..

Okei, napataan sut messiin!

SAM66, jos sulla on vielä se hitaan lippu niin periaatteessa voisin ton oman keskiryhmäläiseni vaihtaa, niin ei tarvii noilla touring-kumeilla repiä siellä ratakettujen seassa..

Onnistuu
Eiköhän se mene ihan tällä vai luuletko että ratavastaavia tarttee asiassa enempää infota? Selitellään huomenna siellä radalla

Pääsihän siellä lopulta ajamaankin vaikka oli jo sadeasu kerran kotimatkaa varten yllä kunnes se sade vihdoin hetkeksi hellitti... ja pahoittelut kun porttivahti oli hieman aamuterässä kaks ekaa settiä :)

Kiitos vastaava, järkkärit ja kanssakurvailijat. Kaksi settiä pääsi ajamaan mutta nekin ihan oikein tosissaan. Hieno vaikkakin hiukan vajaa päivä. :WAZAAP:

Back