Alastaro ratapäivät 2009, RaMP ry

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earthend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Earthend

New member
Raision Moottoripyöräilijät ry järjestää taas katukuskeille suunnattuja ajoharjoitteluhetkiä Alastaron moottoriradalla. Kilvettömät on sallittu nopeammassa ryhmässä jos liikennevakuutus on kunnossa.

8.6.  18-20
14.7. 18-20
11.8. 18-20

Hinnat ennakkoon 20e ja paikanpäällä 35e. Vaivaisella 60e:lla saat varattua itsellesi paikan kaikkiin kolmeen tilaisuuteen.

Ajoryhmiä on 2, eli hitaampi ja nopeampi ja ajoaikaa siten 3x20min molemmille ryhmille. Ryhmissä tilaa maksimissaan 30/ryhmä.

Paikanpäällä on kokeneita kuskeja näyttämässä linjoja ja antamassa opastusta sitä tarvitseville. Tähän koitetaan tänä vuonna panostaa erityisesti (viime kaudella oli hieman pulaa kerhon oppaista). Lanssi päivystää varikolla ihan varmuuden vuoksi.

Pyörien pitää olla teknisesti kunnossa ja kuskeilla pitää olla asianmukaiset mp-ajovarusteet. Pyörissä pitää olla liikennevakuutus voimassa. Säännöt mukailee muiltakin järjestäjiltä tuttuja kaavoja. Paikanpäällä on syytä olla vähintään puoli tuntia ennen ajojen alkua, ja mikäli ilmoittautuu vasta varikolla niin ainakin tuntia ennen on syytä ilmestyä paikalle jotta vältetään ruuhkautuminen.

Pikainen ajajakokous pidetään 17.40.

Ilmoittautumiset osoitteeseen: ramp.alastaro@meininki.net

Mailiin oma nimi, pvm ja ryhmä jossa haluaa ajaa. Org-nikin voi myös laittaa tiedoksi.

Maksu RaMP:n tilille: 118130-104904, viestikenttään oma nimi ja alastaro+pvm.
Paikanpäällä maksettaessa mielellään tasaraha mukaan.

Ennakkomaksun pitää näkyä tilillä viikkoa ennen tapahtumaa jotta ilmoittautuminen on sitova!
Kun ilmoittautumisia alkaa tulla, päivitetään paikkatietoja tuonne -> RaMP sivut

eli pitäis mulla olla sen kerhon jäsen, tai saanko mä vaan sen 20 maksamalla sinne ajamaan?
ois kyllä kiva.
mulla on viron kilvissä oleva prätkä.

eli pitäis mulla olla sen kerhon jäsen, tai saanko mä vaan sen 20 maksamalla sinne ajamaan?
ois kyllä kiva.
mulla on viron kilvissä oleva prätkä.
radalle pääsy vaatii voimassa olevan liikennevakuutuksen. esim. Viron kilvissä tai kilvettömällä paikalle saapuessa kannattaa varautua todistamaan tuo vakuutuksen voimassaolo.

Kerhon jäsenyyttä ei radalle pääsy edellytä, ainoastaan etukäteen maksetun 20 € tai paikanpäällä 35 € kouraan niin harjoittelupaikka on siinä.
Tosin kannattanee etukäteen varmistaa oma paikka hoitamalla varaukset ja maksut. Alati suosiotaan kasvattava ajoharjoittelu radalla on tehnyt monessa erinäisessä tapahtumassa sen, että paikanpäällä on jouduttu myymään "ei oota".

RaMP on näillä lyhyillä tapahtumilla pykinyt vastaamaan huutoon, joka on viestinyt "pikaisen" radallakäynnin suuntaan. 2 tunnin setillä (2 ryhmää, molemmilla 3x20min) mahdollistetaan jopa pidemmällä ilta-ajelulla radalla käynti ja tuntumaa rataan pääsee ottamaan pienemmällä rahallisella panostuksella.

Tuohon ekaan settiin ilmoittauduttu/maksettu, täytyy tulla kesäloman kunniaksi ulkoiluttamaan vanhus- Cebaria  
biggrin.gif

Onkos vielä tilaa nopeassa ryhmässä ja voiko tässä samalla varata paikan?

Tuossahan se ylempänä seisoo että kymmenisen paikkaa on vielä vapaana. Ajoissa vaan paikalle niin pääsee mukaan. Mä koitan olla paikalla heti 17 aikaan ottamassa ilmoittautumisia vastaan. Keltanen Fasu ja huomioliivit varmasti erottuu varikolta
tounge.gif

Tuossahan se ylempänä seisoo että kymmenisen paikkaa on vielä vapaana. Ajoissa vaan paikalle niin pääsee mukaan. Mä koitan olla paikalla heti 17 aikaan ottamassa ilmoittautumisia vastaan. Keltanen Fasu ja huomioliivit varmasti erottuu varikolta  
tounge.gif
"Ylempänä seisova" oli jo melkein parituntia vanhaa infoa.
Olemme paikalla Klo. 17.

Ymmärsin kyllä että ennakkoilmoittautumiset loppuu viikkoa ennen kyseistä ratapäivää ja sen jälkeen maksu paikan päällä 35€. Tiedustelin vaan että voiko varata paikkoja. Mutta nähtävästi loppupaikat menee paikalle tulojärjestyksessä.

millaisilla ajoilla ryhmissä mennään, kun tuo kilpuri on paskana. Jos tolla katurassilla kurvais paikalle. varovainen arvio sillä ehkä 1.30-1.33, eli kumpaan menis?

Ymmärsin kyllä että ennakkoilmoittautumiset loppuu viikkoa ennen kyseistä ratapäivää ja sen jälkeen maksu paikan päällä 35€. Tiedustelin vaan että voiko varata paikkoja. Mutta nähtävästi loppupaikat menee paikalle tulojärjestyksessä.
Ennakkomaksun idea on juuri siinä että sillä varataan paikka.. Muutoin vois paikat tulla äkkiä täyteen, mutta sateen sattuessa tehtäiskin rankasti persenettoa kun ketään ei tulekaan rahojen kanssa paikalle.
lookaround_orig.gif

Hienosti sujui parituntinen radalla. Sääkin vielä lämpeni juuri oikeaan aikaan
smile_org.gif
Kiitos kaikille osallistuneille. Kuukauden päästä uudestaan
062802moto_prv.gif

Sää suosi ja hauskaa oli. Kiitos kaikille ja tietysti erityiskiitos järjestäjille. Ajo-opastustakin tuli ja aivan oikeaan osoitteeseen, kyllä ne ajolinjat sieltä alkavat pikkuhiljaa löytyä.

Kiitos ja kumarrus järjestävän tahon suunnasta kaikille osallistuneille. Sääntöjä noudatettiin ja tunnelma oli muutenkin hyvä.

Muistakaa ilmottautua jo nyt 14.7. ja 11.8. oleviinn sessioihin. Nyt oli jo toinen ryhmistä täynnä eikä toiseenkaan montaa enää olisi mahtunut. Heinä- ja elokuussa parhaan lomakauden aikana on odotettavissa entistä enemmän kesästä nauttijoita. Tuolloin on yleensä kesän kelit parhaimmillaan.

Täytyypi kiittää myös omasta puolesta, superkivaa oli  
062802jumpie_prv.gif

Se taisi olla sitten vika ratapäristely tälle kaudelle, pahuksen käsi joudutaan leikkaamaan uudestaan  
bawling.gif

Petri : juuri kun olimme puhuneet...niin joku vihreä räpätin veti viimosissa kurveissa ohi.. olishan tuo kerennynnä pääsuorallakin, mutta, mutta.. eipä tainnu olla kuulolla, kun puhuttiin ohituspaikoista  
nixweiss.gif

Back