Kovin tuntuu olevan taas upporikkaita henskelin paukuttelijoita foorumilla. Jos oikeasti on paljon rahaa, ei sitä tartte foorumeilla kerskua. Netissähän tunnetusti kaikki on rikkaita ja komeita
Mitä tulee hintoihin, kävin eilen
blocketin sivuilla pitkästä aikaa haaveilemassa ja huomasin, että Ruotsin pyyntihinnathan ovat paljon halvempia, kuin Suomalaisten tuontifirmojen taxfree-hinnat. Tietenkin noissa verottomissa hinnoissa on mukana kaikki kustannukset, mutta kun Ruotsista on sen verran lyhyempi matka hakea vehkeitä, täytyy ihmetellä, ettei ole perustettu enempiä Ruotsintuontifirmoja.
Kyllä Suomessakin hintataso on laskenut, mutta jos otetaan esimerkiksi kustomipyörät. Mikä ihme niissä voi maksaa niin paljon? Jonkun -99 mallisen katupyörän, tai enskan saattaa saada kolmeen-viiteen tonniin, mutta kustomeissa on selkeästi joku mystinen tonnin-kolmen kustomlisä. Onko niissä kilohinta, vai mikä sen selittää?
Kotiloa myydessä omistajan hankkimat lisävarusteet eivät vaikuta hintaan juurikaan mitään, mutta pyörää myydessä täytyisi saada takaisin jokainen turhiin varusteisiin sijoitettu euro.
Nettimoton myynti-ilmoituksissa näkyy välillä hirmuisen pitkiä lisävaruste- ja huoltolistoja hintoineen, joilla ilmeisesti on tarkoitus perustella kovaa hintaa. Siinä tapauksessa, että on vaihtoehtona ostaa ko kikotin esimerkiksi alkuperäisellä vaimentimella tai pörinäpöntöllä hinnan ollessa eri, ollaan asialinjoilla, mutta mielestäni on hölmöä yrittää saada myyntihinnassa takaisin normaali kulutusosien, tai huoltojen hintoja. Mutta eihän se tunnetusti ole tyhmä joka pyytää