jaket
New member
sanoi:Eipä kannata esim vm. 2000 vanhemmista enduroista/katuenskoista paljoa yli kahta tonnia maksaa
ootko huomannut, että 2000 vanhemmat on yli 10 vuotiaita pyöriä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Eipä kannata esim vm. 2000 vanhemmista enduroista/katuenskoista paljoa yli kahta tonnia maksaa
Näinpä, nettimoto...Mitä nyt nettimotossa myymisestä on kokemuksia niin pääasiassa ostajilla ei ole rahaa kun eivät rahasta puhu eikä pelkillä ajohaluilla saa pyörää.![]()
Tuo on kyllä ihan klassikko, mutta pointti lienee siinä sen tarjouksen tekeminen."Maksan KÄTEISELLÄ xxx€ !" -En mä sitä velaksi ajatellu myydäkään...
Hmm. Faktaa?Esitin faktoja ja kitinää kuuluu vastaan....![]()
Muistappa että ne ovat vain pyyntihintoja.. niiden muiden pyyntihintojen takiaHmm. Faktaa?Esitin faktoja ja kitinää kuuluu vastaan....![]()
Halvin nettimoton 2000 - 2001 katuenska on pikahaun mielestä tämä: http://www.nettimoto.com/725972 (3300e). Ei ihan sentään tuplaten tuo 2te mitä esitit. Seuraava on liki 100tkm ajettu 650 BMW joka maksaa 3650e. Sitten löytyy toinen KLE jossa pyynti jo 4500e. Kolme halvinta siis 3300 - 4500e.
Jos mennään hiukan iäkkäämpiin niin liki 100tkm ajetun Pegason saa 2990e hintaan ja on siis 1998 mallisista katuenskoista edukkain. Sitten olisi yksi DR 3000e ja kolmanneksi halvin onkin sitten BMW ja 3500e.
04 tai uudempia katupyöriä hintaluokassa 5000-6000e löytää haku 15kpl. Näistä 4kpl on tax free. Jää 11kpl ja vaihtoehdot ovat:
Kawan Z750 (6kpl)
Kolaroitu Z1000
Suzukin GSX-F 750 (3kpl)
Suzukin SV1000 (1kpl)
Ei noilla vielä juhlita minusta.![]()
AIJAA!Muistappa että ne ovat vain pyyntihintoja.. niiden muiden pyyntihintojen takia![]()
Jos ihmettelet miksi Suomessa taxfree on korkeimpia kuin pyörien hinnat Ruotsissa niin käy ostamassa muutama ja myy ne Suomessa.Kovin tuntuu olevan taas upporikkaita henskelin paukuttelijoita foorumilla. Jos oikeasti on paljon rahaa, ei sitä tartte foorumeilla kerskua. Netissähän tunnetusti kaikki on rikkaita ja komeita![]()
Mitä tulee hintoihin, kävin eilen blocketin sivuilla pitkästä aikaa haaveilemassa ja huomasin, että Ruotsin pyyntihinnathan ovat paljon halvempia, kuin Suomalaisten tuontifirmojen taxfree-hinnat. Tietenkin noissa verottomissa hinnoissa on mukana kaikki kustannukset, mutta kun Ruotsista on sen verran lyhyempi matka hakea vehkeitä, täytyy ihmetellä, ettei ole perustettu enempiä Ruotsintuontifirmoja.
Kyllä Suomessakin hintataso on laskenut, mutta jos otetaan esimerkiksi kustomipyörät. Mikä ihme niissä voi maksaa niin paljon? Jonkun -99 mallisen katupyörän, tai enskan saattaa saada kolmeen-viiteen tonniin, mutta kustomeissa on selkeästi joku mystinen tonnin-kolmen kustomlisä. Onko niissä kilohinta, vai mikä sen selittää?
Kotiloa myydessä omistajan hankkimat lisävarusteet eivät vaikuta hintaan juurikaan mitään, mutta pyörää myydessä täytyisi saada takaisin jokainen turhiin varusteisiin sijoitettu euro.
Nettimoton myynti-ilmoituksissa näkyy välillä hirmuisen pitkiä lisävaruste- ja huoltolistoja hintoineen, joilla ilmeisesti on tarkoitus perustella kovaa hintaa. Siinä tapauksessa, että on vaihtoehtona ostaa ko kikotin esimerkiksi alkuperäisellä vaimentimella tai pörinäpöntöllä hinnan ollessa eri, ollaan asialinjoilla, mutta mielestäni on hölmöä yrittää saada myyntihinnassa takaisin normaali kulutusosien, tai huoltojen hintoja. Mutta eihän se tunnetusti ole tyhmä joka pyytää![]()
+1Kuten eräs autokauppias sanoi asiakkaalleen: "Ei se kallis ole, se vaan tuntuu siltä, jos ei ole paljon rahaa.."![]()
Jos ihmettelet miksi Suomessa taxfree on korkeimpia kuin pyörien hinnat Ruotsissa niin käy ostamassa muutama ja myy ne Suomessa.Ruotsin pyyntihinnathan ovat paljon halvempia, kuin Suomalaisten tuontifirmojen taxfree-hinnat. Tietenkin noissa verottomissa hinnoissa on mukana kaikki kustannukset, mutta kun Ruotsista on sen verran lyhyempi matka hakea vehkeitä, täytyy ihmetellä, ettei ole perustettu enempiä Ruotsintuontifirmoja.
![]()
Eihän kyse ole siitä onko se kallis, sehän on suhteelista... vaan siitä että käytettyjen pyyntihinnat suhteessa uuden hintaan ovat olleet älyttömiä.Kuten eräs autokauppias sanoi asiakkaalleen: "Ei se kallis ole, se vaan tuntuu siltä, jos ei ole paljon rahaa.."![]()
Mitä ihmettä tämä sinuakin liikuttaa, mitä joku mistäkin maksaa?Jos uuden saa kahdeksaan niin onko järkeä maksaa parivuotta vanhasta kymppitonnin ajetusta seitsemän?