harald73
New member
Joo, melko suolaista, mutta niinhän tämä harrastus on ja toisaalta kun käy vaikkapa hakemassa isossa tönkässä delvaccia, on säästetty taas niin, että harrastuksen muihin kuluihin jää tuota hilloa, eiks je?49e pelkästä 1 renkaan vaihto/tasap.työstä
Järkyttävä hinta![]()
Mä kävin vaihdattamassa edelliseen mopoon etulokkarin pultit, kun oli takaisinkutsu. Laittoivat eturenkaan väärinpäin, sattuuhan sitä. Kesti tovi, että huomasin. Menin ilmoittamaan asiasta ja vaihtoivat samantien odottaessa renkaan takaisin oikeinpäin. Hyvää palvelua sain. Tämä tosin Biketeamissä, ei AllRightissa, mutta samassa paikassa majailevat.
Kävin tilaamassa virranulosotto kilkkeet, äänenvaimentimet sekä takaiskareiden säätötyökalun (kaikki valmistajan alkup.). Joka kerralla palvelu oli erittäin hyvää ja ripeää. Tuotteet tulivat jopa luvattua nopeammin, saapumisesta ilmoitettiin asiallisesti ja hinta oli se, mitä ilmoitettiin. Kaikki siis toimi luvatusti. Tämäkin siis Biketeamissä.
All Rightista ostin täälläkin paskalaatuiseksi mainostetun MP-asun ajoasun reilu kuusi vuotta sitten ja edelleen mulla on toi asu käytössä, eikä siinä ole mitään vikaa (mitä nyt pari vetoketjua on uusittu). Vaimon ajosaappaat, yksi mun kypäristä ja ajohanskat ostettu All Rightista, eikä valitettavaa niistä mistään tai niiden ostotapahtumasta.
Kassalla näytin kerran erään merkkikerhon jäsenkorttia (Smoton jäsen) luullen saavani alennusta, ei tippunut Smoton tai tämän kerhon (johon en onneksi enää kuulu) kortilla rabattia, mutta tyttö sanoi laittavansa alennusta ihan muuten vaan. Ei haitannut.
Voe helevettiläinen, eihän mulla ole mitään pahaa sanottavaa All Rightista tai BikeTeamista. No, sellaista se on, kun hoitavat hommansa tai sitten mulla on lyhyt ja selektiivinen muisti. Nämä siis ruusuja ja paikka AllRight/Biketeam Vantaa.