• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Allright, Vantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

moukku

New member
Noniin, omia kokemuksia kyseisestä liikkeestä hiukan.

Pyöriä löytyy laajalla janalla, sekä uutta, että käytettyä. Myös akselilla crossi -> custom -> kyykky

Varusteita erittäin paljon, kuskille sekä pyörälle.

Palvelu oli " Tule kyselemään kun käydään kauppoja hieromaan "

Tuolloin oli tarkoitus siis ostaa kaikki kerralla mutta jäi ostamatta, suurimmaksi osaksi jäi pyörin päällä istuskelu ns. sovittaminen. Ja se tuli myyjälle 2x sanottua.

Tuntuu tässäkin liikkeessä hiukan siltä, että palvelu riippuu pärstäkertoimesta.

Mutta tämä ei vaikuta siihen ettenkö uudestaan siellä kävisi, mutta kuitenkin kokemus tämäkin, Kotkasta en enää lähde ilman mitään erityistä syytä sinne.

Niin no, eikös Allright myy vain varusteita ja osia ja Biketeam hoitaa pyörämyyntiä, kaksi firmaa saman katon alla...

Niin no, eikös Allright myy vain varusteita ja osia ja Biketeam hoitaa pyörämyyntiä, kaksi firmaa saman katon alla...
Näinhän se on
smile_org.gif
No mutta korjataan siten että loppuaika meni biketeamin puolella
smile_org.gif

Ei ole helppo yhdistelmä tämä pärstä sekä ikä.. :/

Tuleva vuosi näyttää kuinka biketeam ja useat muut kauppiaat selviytyvät talouden tilan asettamista haasteista.

Itellä ei ole moittimista kyseisestä liikkeestä. Ei ole ainakaan minulla vaatteet vaikuttanut palveluun, kun on työpäivän aikana simme mennyt työvaatteissa, samaa palvelua joka kerta. Itse ostankin sieltä kaiken mitä pyörään sieltä saan
smile_org.gif

Taitaa olla minun kohdalla sellainen puoti, mistä olen saanut asiantuntevaa ja kohteliasta palvelua, sekä Allrightin että Biketeamin henkilökunnalta. Eikä se minun ulkonäkö kovinkaan ruusuinen ole.

Toki voihan se olla asiakaspalvelu hiukan finaalissa perjantaina kun firma menee kello 15:00 kiinni ja tulee asiakas klo:14:00 kyselee typeriä
smile_org.gif

Mutta kuten sanoin, uusiksi menen joka tapauksessa käymään, vaikka jäikin varusteet tällä kertaa ostamatta.

Keep on rocking !!
buttrock.gif

Mulla kans ei ole ku hyvää sanottavaa ja varsinki biketeamistä...pyöräkaupat sujui loistavasti sekä alennus kypärästä hyvä minkä ostin samalla.
bowdown.gif

Pyöräpuoli ei ainakaan meikäläisellä natsaa. Ylihintaista tuontikamaa jotenkin ihmeellisellä tavalla kaupattuna.

Palvelu ystävällistä ja asiantuntevaa , mutta hinnat ihan pilvissä , varsinkin varusteissa. Mutta jos on massi miehiä eikä hinnoilla väliä niiin muuten kyllä hyvä pulju.
Mukava paikka käydä sovittamassa varusteita ;)

Eipä ole pyöräkauppoihin tuolla päässy koskaan,aina jääny välit liian suuriksi tarjouskilpailussa,eikä nuo tuontipelit oikein nappaa.....

miulta plussaa. ostin ton duksun sieltä, no olihaa se vähä ylihintanen, mut sitte sai ajokamoja vastaavasti puolilmasiks
smile_org.gif
kohtelu hyvä vaik sattu just koeajoviikonloppu ja väkee kun pipoo.

All Right on kohdallanu aina ollu ok.
Viime vuonna ostettiin vaimon kanssa ajovarusteet sieltä ja ny messuilla ostin kalvotetut bootsit tuolta.
Bootsit tuli rahtivapaasti kotiovelle (vaikken ollu paikallakaan) ja lasku tuli perässä.
Lasku maksettu, pelkkää plussaa All Rightille kaikin puolin.

Palvelu pelannut loistavasti, Pitkin Eurooppaa soitelleet ihan pikkunippelin takia

+++++

:WAZAAP:henk.kohtaisesti on sanottava että erittäin huonoa palvelua on ollut.....viimeks viime viikolla.Voi vi..u mitä pelleilyä ku olis pitäny saada sprin st.n ketju-ratas paketti.Terveisiä vaan sinne varaosatiskille!!!!!!!!!

MP-näyttelystä ostin kypärän ja nahkatakin. Tavaraa en saanut mukaan, koska toimitetaan myöhemmin. Nyt on kulunut kaksi kuukautta tilauksesta ja ajokausi alkamassa, tavara toimittamatta. Taidan perua tilauksen ja hakea kamat muualta, tarjontaa ja tavaraa näyttää muissa liikkeissä ainakin olevan.

MP-näyttelystä ostin kypärän ja nahkatakin. Tavaraa en saanut mukaan, koska toimitetaan myöhemmin. Nyt on kulunut kaksi kuukautta tilauksesta ja ajokausi alkamassa, tavara toimittamatta. Taidan perua tilauksen ja hakea kamat muualta, tarjontaa ja tavaraa näyttää muissa liikkeissä ainakin olevan.
Ootko ollu yhteydessä liikkeeseen? Messut on semmosta hässäkkää että liput ja laput saattavat vain kadota jonnekkin.

Olen ollut yhteydessä liikkeeseen. Ovat lupailleet erinäsiä toimitusaikoja kahdesta viikosta kuukauteen. Ihmetyttää vain kun samoja kamoja löytyy muualta.

Muutama kerta on tullut käytyä (Biketeam) liikkeessä mutta eipä ole tullut kauppoja...hyvitys vaihtopyörästä ollut alakanttiin ja sitten kaupanpäälle muun merkin vähättely...tyyliin että joo kyllä varmaan X merkkiin vaihdossa saa enemmän jos nyt semmosella haluu ajella...

Kaveri osti kyseisestä biketeam liikkeestä mopon. Mentiin kauppaan varttia vaille sulkemisen. Ei sillä myyjällä kiire ollu, ku kerittiin molemmat vessa testata ja kaupatki se siitä teki vielä. Ehti jopa ajokamat ostamaan... Kaikki siltä osin hyvin. Tosin jälkihoito onkin sit mennyt päin vittua. Pyörästä uupuu tyyppikilpi joka on luvattu sen seittämän kertaa hoitaa liikkeen puolesta. Mut ei tunnu onnistuvan. Pitää senki asian suhteen kirjotella rumia palstoille, sillä ne asiat tuppaa useesti korjaantuvan erikoisen nopeasti.

Back