• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Allright, Vantaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alkuperäiseen aiheeseen - Itse Vantaan All-Rightista ostin ensisetiksi kaiken kypärää ja saappaita lukuunottamatta. En kerinnyt kuin tarjouskylttiä ihmetellä kun avukseni ampaisi ihan asiantuntevan oloinen ja vielä oikein kivan näköinen (prätkä)mimmi. Avusti, neuvoi ja poistui kiltisti paikalta kun sanoin "kiva, otan nää mutta kattelen vielä muutakin". Ja kiikutti valitsemani kamppeet kassalle odottamaan.

Ei tosiaankaan mitään valittamista.

Myytaman kerran olen asioinut tuolla. Hyvä asiakaspalvelu sillä tavalla, että melko nopeasti tulevat aina kysymään "voinko auttaa" ja sitten saa hyvää opastusta (niin kuin viime viikolla, kun ostin sieltä kengät) mutta jos jollain kertaa on vain "katselemassa", niin yhdellä lauseella sen ymmärtävät ja hyväksyvät ja sitten saa rauhassa kierrellä ja katsella ...    Eli siis paikka, jonne menen ihan mielelläni, olin sitten sillä kertaa tosissaan ostamassa jotain tai vain "kuolaamassa kaikkea kivaa"!

Noniin, omia kokemuksia kyseisestä liikkeestä hiukan.

Pyöriä löytyy laajalla janalla, sekä uutta, että käytettyä. Myös akselilla crossi -> custom -> kyykky

Varusteita erittäin paljon, kuskille sekä pyörälle.

Palvelu oli " Tule kyselemään kun käydään kauppoja hieromaan "

Tuolloin oli tarkoitus siis ostaa kaikki kerralla mutta jäi ostamatta, suurimmaksi osaksi jäi pyörin päällä istuskelu ns. sovittaminen. Ja se tuli myyjälle 2x sanottua.

Tuntuu tässäkin liikkeessä hiukan siltä, että palvelu riippuu pärstäkertoimesta.

Mutta tämä ei vaikuta siihen ettenkö uudestaan siellä kävisi, mutta kuitenkin kokemus tämäkin, Kotkasta en enää lähde ilman mitään erityistä syytä sinne.
Mikä mahtaa olla tämän keskustelun aloittajan tarkoitus?
Vaikuttaa ihan pelkältä provolta???

Allright ja Biketeam ovat liiketaloudellisin perustein toimivia yrityksiä ja mitä luultavimmin tekevät kaikkensa pitääkseen liiketoimintansa kaikkia osapuolia tyydyttävinä.

Pitää muistaa että usein se mielipaha johtuu vain ja ainoastaan siitä että oma ja muiden arvio omasta moposta ei olekaan yhtäläinen...

Edelleen hyviä kokemuksia. Käväisin pienen lahjakorttini tuhlaamassa All-Rightin puolella.

En kovin kauaa ehtinyt pällistellä kun myyjä ampaisi kysymään tarvinko apua. Poistui kiltisti kun sanoin katselevani jotain pikkuhilpettä johon tuhlailla, huikaten vielä jotta varmasti jotain löytyy ja tule heti vaan kysymään jos tarvin apua.

Shoein Breath Guard oli yksi ostoksista. Kassalla ihmettelin pussukassa olevaa hilpettä ja puoliääneen mumisin jotta mahtaa olla helppo asennettava, kun näin paljon ohjeita on mukana ( = ei ole). Myyjä heti ehdotti että hän voi asentaa paikalleen, jos kerran kypärä on mukana.

Ei voi kertakaikkiaan valittaa, oikein aktiivista ja mukavaa palvelua olen saanut. Kai se pärstäkerroin sitten, määhän olen tosi hottis.
cool.gif

Joo itse kerran liikkeessä käyneenä sain ihan hyvää palvelua kun katselin alpinestarsin kamoja. No pääsin takaisin kotikunnalle ja päätin ostaa rc-1 takin ja sp-2 hanskat. Vajaa neljä viikkoo sitten luvattiin että kamoille on hyvä saatavuus ja tulevat pian suomeen ruotsista. Olin silleen et hieno homma! Ajokausi alko ja kamoja ei näy eikä kuulu ja aina kun sinne on soitettu on luvattu seuraavalle viikolle. Nyt tuli tieto että kamat olisi suomessa vasta 19.5!! tilattiin siis joskus maaliskuun lopulla... Kuulemma hanskat olis hyllyssä kyllä. No tilanne on varmaan se et jos ne ei jostain keksi sitä takkia niin perun tilauksen takin osalta.

Kiitokset Gearzonelle joka jaksanut kysellä kamojen perään viikko toisensa jälkeen!

Tästä koko hommasta tulee kyllä mun osalta ISO miinus Allrightille
sad_orig.gif
Ihan kiva et toimivat Alpinestarsin maahantuojana mut hankkisivat ajoissa niitä varusteita tarpeeks ja lopettaisivat turhat lupaukset tavaroiden saatavuudesta.

- Pasi

Back