• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alpinestars GPU puku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeyFive
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HeyFive

New member
Tarkoitus olis hankkia kyseinen asu mut on pieni epävarmuus siitä et mahtuukose edes päälle koko 60 se varmaan pitäisi olla ku pituutta on 194 ja painoa miehiset 102kg  mut vyötärönympärys ei ole kuin 92cm eli en kuulu kuuluisaan metrikerhoon ja rinna ympärysmitta on 104cm jos jollain on kyseinen puku kokoa 60 ni kertokaa et onko mitään toivoa sopivuudesta ja koska olen ostamassa nahkapukua ensi kertaa niin kertoisitteko kertoa vinkkejä mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun pukua sovittaa päälle?

Kiitos jo etukäteen

Mlol:in kaveri sanoi mailin välityksellä, että A-Starsin TX-1 ja Stage malleissa olisi jotain vikaa ja suositteli minulle GPU:ta tai jotain muuta 2-osaista ajoasua.

"both suits you asked for we canceled in italy in case of leather quality
problems......i recommed the gpu for 599,00, the new vector for 759,00 or
best choice from special sell area , the sx-1 for 699,00....rgds, mlol"

Kenelläkään tietoa asiasta?

Ei oo tietoa muusta kuin että ainakin 1-osaisen GPU:n ja SX-1:sen ero on iso ja hintaero pieni. Molempia sovittaneena suosittelen tutustumaan poistuvaan SX-1 malliin joka irtoaa hyvään hintaan joka paikassa.

Ei varsinaisesti vastannu mihinkään kysymykseen
wink.gif

Ei oo tietoa muusta kuin että ainakin 1-osaisen GPU:n ja SX-1:sen ero on iso ja hintaero pieni. Molempia sovittaneena suosittelen tutustumaan poistuvaan SX-1 malliin joka irtoaa hyvään hintaan joka paikassa.

Ei varsinaisesti vastannu mihinkään kysymykseen
wink.gif
Itse asiassa tuon SX-1:sen aion nyt sitten ottaa, kun ne aiemmat vaihtoehdot kosahtivat. Tietysti pitää löytyä oikeaa kokoa ja väriä, mutta hinnan puolesta homma selvä. Toivottavasti heillä nyt vielä on sitä mitä haen.

Back