• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alpinestars Stuntin mitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0n1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

j0n1

New member
Ko nahkatakki olisi toivelistalla. Vielä kun tietäisi minkä kokoinen pitäisi hankkia. Oulusta en ole löytänyt paikkaa, jossa ko takkia voisi käydä sovittamassa. Voisiko joku takin omistaja ottaa vähän siitä mittoja (rinnan ympärys, vyötärö, hian pituus ja takin pituus - olkapäältä vyötärölle)? Mahdolliset koot ovat varmaakin 50 ja 52.

Kiitos etukäteen,

- J

Ko nahkatakki olisi toivelistalla. Vielä kun tietäisi minkä kokoinen pitäisi hankkia. Oulusta en ole löytänyt paikkaa, jossa ko takkia voisi käydä sovittamassa. Voisiko joku takin omistaja ottaa vähän siitä mittoja (rinnan ympärys, vyötärö, hian pituus ja takin pituus - olkapäältä vyötärölle)? Mahdolliset koot ovat varmaakin 50 ja 52.

Kiitos etukäteen,

- J
takki on aika iso, jos vertaa esim alpinestaren 2 osasiin pukuihin, siis niiden takkeihin niin pienempiä ovat ku stunt, ja motromanissa oli muistaakseni 52 tai 50, 2 osanen puku, jos kokeilet sitä niin sitten vastaava stuntti on siitä 2 numeroo pienempi(tai siis kärsii ostaa 2 numeroa pienemmän niin on yhtä iso). ja tiukkahan sen pitää aluks olla, mulla venyny aika kivasti, tosiaan 52 omista, menis melkeen 50 nen, mutta kun oon tämmönen luuviulu, niin saattas hiat jäädä lyhyeksi...

Kiitos etukäteen,

- J
Oletkos jostain ulkomailta tilaamassa stuntia?
Itsellä on kanssa hakusessa mutta ei Suomen hinnat kiinnosta...

Valitettavasti en osaa auttaa tuossa koko asiassa. Itse kävin testaamassa MP näyttelyssä Helsingissä.

-C9B5R4-

ttv et viitsis siitä sun takista ottaa noita mittoja niin tietäisi vähän tarkemmin tuosta koosta.

Kiitos!

No minä en osaa sulle mittoja ottaa takista kun en tiiä miten ne pitäis tarkalleen ottaen mitata, mutta. Mun takkini on ainakin kokoa 52 ja eräät strateegiset mittani ovat 173cm ja 78kg. Kai toiki jotain auttaa.

Voisko vaikka mitata kuinka pitkä se takin vetoketju on? Lisäksi vaikkapa hian pituus kainalosta hian suuhun.

Kiitos
bowdown.gif

Mul on koko 52 ja vetoketjun mitta on 49cm ja hihan pituus
47cm mutta noi mitat ei sano kaikkee, koska takkihan on selkä
osastaan pidempi ja hihat on muodossa samalla lailla ku nahkapuvuissa, mut nahka on paksua ja aika laadukasta ja vähän kovaa ja toi irrotettava sisäosa on hyvä.
mä oon 178 pitkä normaalikroppanen joten toi koko sopii vissii aika monelle.

Kiitoksia mitoista. Kun alkuun päästiin niin otetaan vielä pari. Takin kiinni ollessa kainalosta kainaloon (takin leveys rinnan korkeudelta) ja vyötärön kohdalta (vyötärön leveys) sama juttu. Voin vähän verrata olemassa olevaan takkiini.

Suuret kiitokset!
bowdown.gif
bowdown.gif

Kiitoksia mitoista. Kun alkuun päästiin niin otetaan vielä pari. Takin kiinni ollessa kainalosta kainaloon (takin leveys rinnan korkeudelta) ja vyötärön kohdalta (vyötärön leveys) sama juttu. Voin vähän verrata olemassa olevaan takkiini.

Suuret kiitokset!  
bowdown.gif
bowdown.gif
Takin ollessa kiinni mutta ei päällä, niin 58cm ja 53cm

Suuret kiitokset!  
bowdown.gif
bowdown.gif
Kerrohan nyt mistä olet tilaamassa , oletko saanut hyviä tarjouksia? Ainakin täällä Suomen maalla tuntuu olevan aikas kallis
veryangry.gif

-C9B5R4-

Jenkkeihin pukkaa reissua ensi viikolla ja sieltä olisi tarkoitus tuoda. Laukku olisi tarkoitus täyttää pyörän osilla ja varusteilla.

Tuossa aiemmin tuli kommenttia ettei takki ole kovinkaan lämmin. Pitääkö takin koko olla sen verran väljä että sen alle mahtuu muutakin kuin t-paita?

Mulla on TZ1-takki, joka on huomattavasti paremmin ilmastoitu kuin toi Stuntti. Pikkasen tosta hartioitten kohdalla olevista aukoista tuulee viileellä kelillä turhan kovaa sisään, mut muuten tarkenee ihan mainiosti viileemmälläkin kelillä. Taitaa Stuntissa olla samanlaiset tuuletuslävet...
Ton malliset takit näyttääkin jo hölmöltä jos ei oo tarpeeks istuvia/sopivan kokosia.

Tuosta takin ilmastoinnista. Stuntin punainen takki pitäisi olla paremmin ilmatoitu kuin muuta värit. Onkohan tuosta ilmastoinnista enemmän hyötyä vai haittaa? Paleltuuko sillä viileämmällä kelillä?

Tuosta takin ilmastoinnista. Stuntin punainen takki pitäisi olla paremmin ilmatoitu kuin muuta värit. Onkohan tuosta ilmastoinnista enemmän hyötyä vai haittaa? Paleltuuko sillä viileämmällä kelillä?
Itse olen kanssa tuota punaista ollut hankkimassa, ja en usko että kylmä tulee, ja jos pitää viileetä/sadetta niin laitetaan Goret niskaan...

-C9B5R4-

Joo tuo takki on todellakin kylmä. Jonkin verran auttaa kun tukkis ne ilmastointi reiät jollain.. Mä olen tänä vuonna ajanu pääasiassa goretakilla kun ei ole noita hirveen lämpösiä ilmoja vielä ollu. Sitä punasta kokonaan rei'itettyä en kyllä miettisi edes hankkivani jos en omaisi jääkarhun_fysiikkaa.

Ja nahkaa ei saa ostaa jo valmiiksi väljänä.

Kävin koittamassa tuota 2 osaisen Alpinestars:n nahkapuvun takkia. Koko oli 52. Se mahtui päälle juuri ja juuri. Olo tuntui todella epämukavalta. Hian pituus oli ihan ok. Takkihan on todella lyhyt, mutta niinhän sen varmaan kuuluukin olla (kun on osa pukua). Jos Stunt on kokoa suurempi (eli 50 Stunt on 52 2 osaisen puvun takki), niin onko se yhtään väljempi? Tiukkahan se saa olla, mutta jotain rajaa...

Back