• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Alusasu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NPN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt vihdoin löytyi se täydellinen alusasu. Dainesen valikoimista se löytyi sittenkin, Stormin kautta, kun myyjä osasi lähteä kyselemään oikeasta suunnasta.

Tuote on "Sottotuta Lagos Coolmax". Tuo on käytännössä sama malli mikä mulla oli aiemminkin, mutta leikkauksia on hieman paranneltu, peukalolenkit lisätty ja lonkkatoppaukset poistettu. Materiaali on todella ohutta, kiiltävää ja liukasta, ja asu on leikattu ajoasentoon sopivaksi.

No nyt vihdoin löytyi se täydellinen alusasu. Dainesen valikoimista se löytyi sittenkin, Stormin kautta, kun myyjä osasi lähteä kyselemään oikeasta suunnasta.

Tuote on "Sottotuta Lagos Coolmax". Tuo on käytännössä sama malli mikä mulla oli aiemminkin, mutta leikkauksia on hieman paranneltu, peukalolenkit lisätty ja lonkkatoppaukset poistettu. Materiaali on todella ohutta, kiiltävää ja liukasta, ja asu on leikattu ajoasentoon sopivaksi.
Paljos tollanen kalsari maksaa?
thumbs-up.gif

Mulla on tämän alkukesän ollu FinnSvalan 2-osainen kerrasto, toistaiseksi näillä viileillä keleillä ollu hyvä. Hengittää hyvin/siirtää kosteuden läpi ulospäin.

Mulla on tämän alkukesän ollu FinnSvalan 2-osainen kerrasto, toistaiseksi näillä viileillä keleillä ollu  hyvä. Hengittää hyvin/siirtää kosteuden läpi ulospäin.
Nyt on itselläkin tullut kokemuksia Svalan seksipöksyistä. Hyvät on, toimii viileällä ja kuumalla kelillä. Fiilis kuumalla (+29) on hieman hiostava, kun vaikka liikennevaloissa joutuu odottelemaan. Iho pysyy kuitenkin kuivana eikä alusasu ala liimautumaan nahkojen vuoraukseen ollenkaan. Vauhtiin päästyä hiostuksen vihjekin poistuu (tai sitten sitä ei vaan ehdi huomaamaan). Saumat eivät häiritse tai paina ihoa ikävästi ja tuntuma on muutenkin loistava.

Edelleen suurin moite on tuo ulkoasu ja lisäksi session jälkeen kun puvun ottaa pois päältään, näyttää itse kinkkurullalta.
biggrin.gif

Puuh! Lähdin reissuun pikkasen liian kuumissa kamppeissa. Sanokeepi mistä noita Finn Svalan seksipöksyjä tai coolmaxeja saa Tampereella?

Nostetaanpas tätä, kävin äsken intersportissa(Espoossa suomenojalla) ja ostin sieltä rukan RVP Technica paidan+housut kun olivat tarjouksessa. ~40e -> ~30e yhteensä.

Oli vielä laarit täynnä jotta eikun hakemaan.
Tänään tuli haettuu rukkan coolmax housut ja paita tuolta 40e.
Kannattaa muuten olla hivenen varovainen jos takissa on velcroa. Ainakin minun Rukkan Technica (?) paidastani tuli paitarukka jo heti ekalla käytöllä. Eihän se pörröytynyt nukka nyt käyttöä haittaa, mutta näyttää vaan rumalta.

Mulla on ollut nuo tänä kesänä käytössä ja täytyy kyllä sanoa että ehdottoman asiansa ajavat kalsarit

Mulla on ollut nuo tänä kesänä käytössä ja täytyy kyllä sanoa että ehdottoman asiansa ajavat kalsarit
Mites olet noilla tarjennu illan viileissä (noin +10) ? Ja onko minkälainen nahkapuku piällä....

Saako sellaisia Coolmax matskusta tehtyjä pitkiä kuponkeja? Siis kalsareita, joissa on lahkeet. Boxereissa en pääse pukuni sisään... Rukkan tecnica (tai vastaava) olen käyttänyt, mutta kuuma on kuumalla...

Tattis
smile_org.gif
Osaatko yhtään sanoo mihin hintaan siellä myydään em vermettä? Niiden nettisivulta en löytäny koko tuotetta.

Lisää mahdollisia ostopaikkoja pks:lta kaivataaaaaaaaaaaaan. Mielellään sellasia millä ois nettisivut josta löytyy mainitunlaisia tuotteita. Tackar o pokkar
smile_org.gif

Kannattaa suosia 2-osaisia, koska kassa-/pikkahätä iskee kuin puolitoista volttia ja mene siinä kiireessä puskaan 1-osainen päällä....
crazy.gif

Itse ostin Craftin 2-osaisen alusvaatekerraston ja on toiminut erinomaisesti. Tossa muutama viikko sitten tulin keski-suomesta tänne etelään (600km) ja ilman oli jotain 15 astetta, niin ei tullut kylmä nahkavarusteissa.
Vielä en ole kokeillut kuumissa olosuhteissa mutta varmaan toimii myös silloinkin.

Toimii nuo urheilukerrastot oikeen hyvin lämpimissä maissakin, mutta alle viikon haisevat aika erikoiselle.
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif
Nestemmäisellä vaatteidenpesuaineella pärjää hyvin. Kunhan pesee joka päivä.
062802jumpie_prv.gif

Back