American takajarrut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Maxi

New member
Mikä on takajarrusystemissä se säädin tms. joka on pyörän keskellä alla noin puolessavälissä takajarruputkia, olen sen joskus vaihtanut mutta en enää muista millä nimellä sitä hakis?

Jos olen tontilla niin näyttäisi olevan tuollainen kannake (24) jonka yhteydessä jarruvalokytkin (25)

Liitetiedostot

• 24.JPG
    24.JPG
    44,9 KB · Katselut: 26
Jos olen tontilla niin näyttäisi olevan tuollainen kannake (24) jonka yhteydessä jarruvalokytkin (25)

Tuosta kuvasta eteenpäin lähtee jarruputket taakse ja se osa on niiden putkien puolessavälissä, noin suurinpiirtein matkustajan jalkatapin kohdilla, pyörän alla2021-04-21-038.jpg

Tuosta kuvasta eteenpäin lähtee jarruputket taakse ja se osa on niiden putkien puolessavälissä, noin suurinpiirtein matkustajan jalkatapin kohdilla, pyörän allakatso liitettä 23437
Tuolta alhaalla tuleva jarruputki ja vasemmalle ylös menee takajarruille oikealle jatkuu "joku osa" en muista mikä. oli hankala kuvattava nimittäin talven jälkeen takajarrut kateissa niin onko tuossa syyllinen?

Tuolla "kannakkeella" on luettelossa hienompi nimi "T2023123 Adapter Inline Brake Switch " :grin:

Ja nehän ne noissa Maxin kuvassa on.

Nämä tuskin jarruja kadottaa.

Tuolla "kannakkeella" on luettelossa hienompi nimi "T2023123 Adapter Inline Brake Switch " :grin:

Ja nehän ne noissa Maxin kuvassa on.

Nämä tuskin jarruja kadottaa.

Ok etsitäänpä muualta sitten yksinkertainen systeemi tuo on, koitetaan jarrunesteen vaihdolla jos siellä on vettä/ilmaa

Back