Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Grango

New member
Olen tässä foorumeita lueskellut jonkin aikaa ja on tullut vastaan kaikkia ammatteja urheiluhierojasta poliisiin saakka.

Joten kysymykseni kuuluu; mitä teette työksenne?

Toivottavasti ei ole liian tungetteleva kysymys.
wink.gif

mitä jos kertoisit ensin itse, mitä teet työksesi
tounge.gif

itse olen vihattu taksinkuljettaja
biggrin.gif

Sähkömies ammatiltani oon mutta tällä hetkellä oon pakkarina kartonkitehtaalla, joskus ei tarttee sielläkään tehdä mitään kun järjestelmät kaatuu
tounge.gif
välillä taas ei meinaa keretä kusella käymään kun on hirveät hässäkät
baaa.gif

Minoon semmonen ihmemies että loma loppu just heinäkuun viimenen päivä mut onneks uus alko heti elokuun ensmänen, eli olen eläkkeellä valtion virasta
tounge.gif

"Täys-peravaunuyhdistelmän kuljettaja 10v" viimeiset 8vuotta Yrittäjä, Teollisuuteen pinnoittelen betonilattioita, titteli taitaa olla toimitusjohtaja  
tounge.gif
vaikka eipä olo ole kuin  jollain kauheen isolla pomolla  
baaa.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

No muka oikeen myymäläpäällikkö, mutta oikeesti vaan sellainen ajantappaja. Aiemmin olen ollut varastohommissa, ravintolassa, pankissa, myymäläetsivänä ja autovuokraamossa, joten vähän on nähty kaikenlaista..
cool.gif

Laboratorionoutaja eikun hoitaja  
biggrin.gif
. Työskentelen Alzheimeria tutkien ja muutenkin labrassa tutkijoita komennellen  
tounge.gif

Täältä pesee: Koneistaja, tarkemmin sanottuna sorvaaja. Aikaisemmin kokopäiväinen nyt osa-aikainen. Talvet opiskelen kemiaa yliopistolla.

no jos nyt kiinnostaa niin kauheasti mikä itse olen niin alan just syksyllä lukemaan tietoliikennetekniikka-asentajaksi
biggrin.gif

inssiks pyritään ensi vuoden lopuksi, lehti-paino puolelta, ja opiskelun ohella se kammottava ja kans vihattu stadin pirssikuski, tolppahomo, ja kaikkea muuta..

Lomallahan tässä ollaan, mutta joskus pitäs palata IT-alan tehtävään..

062802moto_prv.gif

Opiskelua tietty, tällä hetkellä päättötyön parissa. Kyllähän toi opintotuki riittää hyvin tän harrastuksen ylläpitämiseen.

Inssi miä oon.
Ja samalla vahvistan asian, että kukaan muu ku inssi ite ei tiiä kuinka helppoja inssien hommat on
033102bebe_1_prv.gif

Back