• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä on opintoja jäljellä ainakin vuosi. Gradua pukkaa... Lisäksi ajan osapäiväisesti muiden opiskelijoiden etuja ammattiliitossamme. Moi vaan kaikille Kuopion, Turun ja Viikin yliopistokampusten opiskelijoille!
wink.gif

Monenlaista on tullut touhuttua rakennusalalla, niin orjana kuin yrittäjänäkin. Nykyisin taas orjana, mutta alan vaihtokin on käynyt mielessä. Tietäis vaan milla alkais
nixweiss.gif

Työnjohtaja, varaosamyyjä, asentaja, kassa, keskus, suppari ja autonkin olen myynyt. Eli autoliikkeessä olen töissä.
biggrin.gif

Kovin on tekniikkavoittoisia ammatteja.. itse olen luonnontieteilijä, mutta työpaikka pankissa. Joten työtehtävätkin kaukana koulutuksesta.

Elektroniikan valmistus firmassa tuli oltua konelatojana (SMD) kunnes sain monoa. Jotain on varmaan ens kesään mennessä keksittävä, että ajot jatkuu..
crazy.gif

Taksikuski vaan. Kai sitä voisi käyttää titteliä "ammattiautoilija", mutta se vaan kuulostaa niin naurettavalta
smile_org.gif

Eipähän ainakaan kukaan anna potkuja ja töitä riittää yömyöhään asti. Tosin ylinopeus-sakkoja ja kortin menetystä pitää moottoripyörällä ajaessa välttää viimeiseen asti. Tulotaso nimittäin tipuu aika rankasti. jos on kortti kuivumassa.

ammatteja kertynyt jo kolme.. talonrakentaja,logiikka ohjelmoija,kone- ja metalliteknikko.. työn antaja valtio jääköön kertomatta tarkemmin...

Työsopimuksessa lukee vapaasti suomennettuna "arvopaperiasiantuntija" . Lieköhän niin
biggrin.gif
Sillä alalla nyt kuitenki
wink.gif

Lisää niitä teknisen alan duuneja. Tällä hetkellä liksanauhassa lukee lentokoneasentaja, toivon mukaan se muuttuu muotoon lentokonemekaanikko vielä joskus. Ainakin se on työn alla. Työnanantajaa en kerro...
tounge.gif

...jaa-a,mitähän olisi vielä tekemättä..?No,itseasiassa aika paljonkin,mutta aika paljon sitä on tullut tehtyäkin!

Jos vastaisin,että sekatyömies,ei mene kovin hutiin.
Viimeisin "ammatti" on nyt kyllä tää sairaslomalainen,mutta sitä ennen jotakuinkin Viiltäjä-Jackin ja marjanpoimijan risteytys...

On tullut oltua porrassiivooja, laitosapulainen, hoitoapulainen, sitomotyöntekijä, pakkaaja, puutarhatyöntekijä, aluehoitaja, traktorikuski, autokuski, taksinkuljettaja, kodinhoitaja, lastenhoitaja, urittaja,
varastomies, teollisuusmaalari, kytkijä, hitsari, puhelinmyyjä, mainostilan myyjä, kassa, vihannesmyyjä, lihamyyjä, maatalouslomittaja, tarjoilija...kaikkia hommia en ihan edes muistakaan...hö.Ehkä niissä ei ollutkaan sitten juuri mitään muisteltavaa.Ai joo,ja keskusneiti...plaah...
tounge.gif

Ja käyhän se äitinä oleminenkin välillä työstä,vaikkei olekaan kuin yksi lapsi.No,isohan tuo jo on,mutta murheet kasvaa myös.Välillä on ihan syän syrjällänsä,että missä poika nyt piikillänsä suhaa...

Yrittänyttä ei laiteta.Ja sitä paitsi,sinä päivänä,kun saan Finlandia-palkinnon,niin en yhtään hommoo oo turhaan tehnyt
bowdown.gif

...hehe,jokejoke...  
cool.gif

Edit: Putkeenkirjotettuteksti venytti hiukan sivun leveyttä...

Tilanne nyt 2005: Vuonna 2006 pitäisi meikäläisestä leivottaman datanomi.

...jaa-a,mitähän olisi vielä tekemättä..?No,itseasiassa aika paljonkin,mutta aika paljon sitä on tullut tehtyäkin!

Jos vastaisin,että sekatyömies,ei mene kovin hutiin.
Viimeisin "ammatti" on nyt kyllä tää sairaslomalainen,mutta sitä ennen jotakuinkin Viiltäjä-Jackin ja marjanpoimijan risteytys...

On tullut oltua porrassiivooja, laitosapulainen, hoitoapulainen, sitomotyöntekijä, pakkaaja, puutarhatyöntekijä, aluehoitaja, traktorikuski, autokuski, taksinkuljettaja, kodinhoitaja, lastenhoitaja, urittaja,
varastomies, teollisuusmaalari, kytkijä, hitsari, puhelinmyyjä, mainostilan myyjä, kassa, vihannesmyyjä, lihamyyjä, maatalouslomittaja, tarjoilija...kaikkia hommia en ihan edes muistakaan...hö.Ehkä niissä ei ollutkaan sitten juuri mitään muisteltavaa.Ai joo,ja keskusneiti...plaah...
tounge.gif

Ja käyhän se äitinä oleminenkin välillä työstä,vaikkei olekaan kuin yksi lapsi.No,isohan tuo jo on,mutta murheet kasvaa myös.Välillä on ihan syän syrjällänsä,että missä poika nyt piikillänsä suhaa...

Yrittänyttä ei laiteta.Ja sitä paitsi,sinä päivänä,kun saan Finlandia-palkinnon,niin en yhtään hommoo oo turhaan tehnyt
bowdown.gif

...hehe,jokejoke...  
cool.gif
Kirjoja olen duunannu Gummeruksella kohta 12 vuotta ja totta tosiaan äitinä oleminenkin on joskus aikamoista duunia. Joskus nuoruudessa olen myös ollut duunissa Kankkus-Essolla ja kaupan kassalla. Hyvää yötä kaverit, täytyy lähtee nukkumaan et jaksaa huomenna herätä viideltä. HOH HOIJAA!!!!!

Back