• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä vaan opiskelen. Tällä hetkellä AMKssa lukemassa kansainvälistä liiketaloutta. Suomesta pitäs pois päästä sellaseen paikkaan missä voi prätkällä pärräillä ympäri vuoden. Elikkäs sellasta. Jatkakaa...
sport05.gif

Onpas täällä lukenutta porukkaa!!
Itse työskentelen myyjänä, ja hädin tuskin oon jaksanu puutarhurin paperit hankkia... Mammalomaa vietän tällä hetkellä, ens kesään asti! =)

Myyntipäällikkönä Fuji Finland Oy:ssä ja opiskelen myös työn ohella markkinointi-insituutissa.

Työstä en niin tiedä...palkan maksaa Merivoimat. Joskus aiemmin olin ilmatorjuntarykmentin palveluksessa ja tituleerasin itseäni kapakassa dynaamiseksi it-alan ammattilaiseksi
062802jumpie_prv.gif

Sitä en vielä tiedä mikä musta tulee isona

Lääketieteen opiskelija talvisin ja kesäisin tietokoneiden rakentelua ja asennusta.
Äiti maksaa bensat.
tounge.gif

Aikanaan DI TKK:lta. Lämpötekniikka ja koneoppi ja voimailulaitokset. Edelleen samoissa tehtävissä, ison yhtiön pienenä pomona. Harrastusmielessä jatko-opintoja silloin ja tällöin olen koittanut suoritella.

Julkisen hallinnon rattaan hammas. Luiskapuolen maestro ja kuoppatutka. Laturi ja mutamestari.  
wink.gif

Että silleen.

Äänittäjä , Uusmedia - assistentti , Media - asisstentti ...hmmm mitäs vielä ...ai niin olihan mulla ne Suurtalouskokin paperitkin.

Tällä hetkellä vielä opiskelen ( Media-alan erikoisammattitutkinto ) ja toimin kouluttajana Adultan Radio ja Televisio opistossa (aRTO) sekä Freelancer ääniimehenä Cape Sound:ssa .....että sellasta.

Elektroniikkaa tukkuna eli tekninen myyjä, vastuuna ruskeanlinjan tuotteet/varaosat/ele.komponentit

Viittä vaille myyntipäällikkö(nyt "vaan" myyntineuvottelija) Kaukohuolinnassa ja työn kuvana yrityksille tyrkyttää meri-lento-autokuljetuksia. "Tiesittekö muuten että yrityksemme perustettiin sota-aikaan koska huolinta-alan yritykset saivat paljon bensalippuja? "
tounge.gif
Ja jos täällä foorumissa on meidän asiakkaita niin kyllä mä osaan hyvinkin käyttäytyä...joskus....
blush.gif
crazy.gif

Sehän on tällaanen ihan perinteinen työläisammatti, jotta leipuri-kondiittori
bawling.gif

Myyn tele-ja tietoliikenneyhteyksiä sekä puhelinvaihteita, eli b-to-b kauppaa pk-yrityksille.

Kulkumulkku siis.

Back