• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sellun pilaaja UupuneillaPapruMiehillä
wink.gif

Jaahans, tällaista tällä kertaa.

Insinööri ja kehityspäällikkö telekommunikaation parissa. Vapaa-aikana talonrakentaja ja moottoripyöräilijä  
062802moto_prv.gif

Koulutan IT alan projektipäälliköitä ja ohjaan Helsinkiläisessä ammattikorkeassa lopputyön tekijöitä.
Yrittäjä ja IT tausta, pari tutkintoa kauppakorkeasta. Niin, ja espanjankielen opiskelija.

Viime keväänä valmistuin lääkäriksi... tällä hetkellä töissä ulkomailla mutta kunhan palaan Suomeen niin tarkoitus olis lähteä erikoistumaan, todennäköisesti sisätauteihin. Työ on haastavaa ja mielenkiintoista... ja moottoripyöräily on sille erittäin hyvää vastapainoa!  
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

confused_orig.gif
Joo....Paljon oon töitä minnäin tehnä..Mutta tällä hetkellä röntgenintätinä...Kuvailen siis moottoripyöräimmeisiäkin ja ONNEKSI nyt aika harvoin!!!!!
thumbs-up.gif

Jep...Nyt tosin on ollu jo jonkin aikaa mielessä alanvaihto..Siis ihan vakavassa mielessä...Vielä kun keksis, mitä lähtis lukemaan...Kaikkee muuta kuitenki ku sairaala-alaa...
033102ass_1_prv.gif
lookaround_orig.gif

Tässä taas yksi erilainen, eli töikseni vaeltelen metsissä ja neuvon ihmisiä metsien hoidossa. Koulutukseltani olen valeinssi metsäpuolelta  
wink.gif

Luonnonläheisen ammatin vastapainoksi sitten kurvaillaan pärtsällä niin perkuleesti...  
sport05.gif

Marza

Virallista ammattia ei ole jaksanut hankkia.....

Tällä hetkellä sairaslomalla kintun takia, muuten teen samaa kuin PAVE-eli olen

LINJA-AUTONKULJETTAJA!!!!
eek.gif

Tämän kuukauden ATK-tukihenkilö eräässä nimeltämainistemattomassa firmassa..
talktohand.gif

Myyntipäällikkönä Suomen päässä maailman suurimmassa valokuvausalan yrityksessä...

Inssin retale:  
blush.gif

automaation ohjausjärjestelmiä, robotiikkaa,  kompuuttereita ja komukkaa...

Back