Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, sama juttu. Sillä erotuksella vaan, että mun pitäs saada vielä tehtyä päättötyö, että saan paperit AMK:sta...No ei oo sullakaan helppoo... Teen itse samoja hommia.IT-alalla. Testailen uusia Nuukkian kännylöitä ennenkun ne tulee myyntiin.
Elektroniikka-asentajaksi juuri valmistuin, mutta tällä hetkellä kuskaan kaljaa/limpsaa trukilla pitkin varastoa (ja välillä pitkin varaston lattiaa).
Juu maslowin abraham oli se gubbe joka ensimmäisenä kertoi ihmisille että ensix tarttee olla lämpöä keholle, sitten ruokaa, sen jälkeen "kehon lämpöä" toiselta, jonka jälkeen sitten fyysistä ja henkistä kasvua jne...Maslovista en muista enää mitään, vissin joku äijä joka ei elä enään?? Mutta jos duunina on tarpeenluonti, niin sitä on ravintoketjun aika alkupäässä??![]()
Sen jälkeen tulee nää lupausten anto- ja lunastusosastot, jotka sentään tekee suht kunniallista työtä...
Sorry, mut oli pakko... ja kloaikakin antanee jotain anteeksi.
Ai, miten niin myyntimies??
Tällainen tausta täälläkin, joskin jo vuonna -76. Vaan nyt olen jo yli 13 vuotta sommitellut sanoja peräkkäin kuvien lomaan pienessä mutta luetussa erikoisalan aikakauslehdessä.Elektroniikka-asentajaksi juuri valmistuin, mutta tällä hetkellä kuskaan kaljaa/limpsaa trukilla pitkin varastoa (ja välillä pitkin varaston lattiaa).