• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei ammattia,

oon tehny yli kymmentä hommaa,
cnc-koneistajan töistä- asennuspäällikön töihin,
ilman koulunkäyntejä, nykyään teen mitä
huvittaa

Kun en mitään osannut, ryhdyin opettajaksi. Siinä oppii....
talktohand.gif

Oon ollut hitsarina,"palkkasotilaana" ja viimeisen 1,5v sisään olen ollut:kiilloittaja-pakkaaja,monikarakartioporakoneenkuljettaja(valtio lyhensi ton ammattinimikkeen muotoon metalliporaaja!!) ja viimeisteilyhiojana on mennyt viime ajat..

Mut TYÖMIEHEKSI mua voi ennemmin kutsua...
baaa.gif

Sähköasentaja koulutukseltani, mutta tällä hetkellä olen Sinebrychoffilla laitepalvelussa... eli kiertelen baareissa päivät pitkät ja korjailen olut- ja cokislaitteita.

Jonkunsorttinen kiinteistön hoitaja/huoltaja, jonka piti keväällä hankkia muodollinen pätevyys
nixweiss.gif
nixweiss.gif
Pitkältä sairaslomalta pikkuhiljaa "opettelemaan" työntekoa.
nixweiss.gif

No pakkohan tänne nyt sitten on vastailla kun kännissä olen. Eli voimalaitoksen ja sellutehtaan tuotannosta vastaavana olen
ghostface.gif

muusikko. sukulaiset aina kyselee ,että mitä sie okein teet työkses!..että ei kait sitä sit voi oikein työksi laskea
062802jumpie_prv.gif
 toinen lentävä kysymys on aina että: mitenkäs muusikolla on varaa prätkäilyyn?
033102beer_1_prv.gif
että eiks ne ne istu vaan baarisssa kokoajan!
033102beer_1_prv.gif
 taisin olla eka lajiedustaja  
cool.gif

Koulutukseltani kokki mutta työssäni vastaan varastosta/logistiikasta eli olen jonkin sortin varastopäällikkö... jonkin ammattitutkinnonkin suoritin tossa työn ohessa puol vuotta sitten.

Olen paperikoneteknologian insinööri, suuntautunut kunnossapitoon ja suunnitteluun.

Työkseni poltan maata
smile_org.gif
Olen töissä saastuneenmaan puhdistuslaitoksella työnjohtajana.

Paperilinjan oon ammattikoulussa käyny ja sellutehtaalla töissä, joku alemman tason juoksupoika vissiinkin..
wink.gif

Aikasemmin ollu varastomiehenä metallialan firmassa..

jeps.
Eli saatan saman päivän aikana olla hitsari, kätilö, paskakuski, kiven-kerääjä, dieselkone asentaja, metsuri ja vaikka mitä.
eli työskentelen nautakarja tilalla.
tounge.gif

Back