• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Opiskelua AMK:ssa, ja automaatio on alana.
Kesäisin painetaan duunia kovasti, vaikka pitäisi
062802moto_prv.gif
, mutta jostainhan ne rahatkin on tultava!
Tällä hetkellä sellutehtaalla kesäpomona...
cool.gif

Sähköasentajan hommista tulee leipä pöytään, sielunruoka tulee vanhoista Kawasakeista  
bowdown.gif
, käyntikortissa lukee El PreZ1dente.

Kauheasti täällä on ilmatorjunta-alan porukkaa. Riittääkö kaikille ees tykkiä
sad_orig.gif

Mä oon myyntitykki metallialalla

"Projekti-insinööri"= CAD pääkäyttäjä, ATK-tuki, Suunnittelu, tarjouslaskenta...22v samassa puljussa..oisko aika vaihtaa
confused_orig.gif
. Opiskelen työn ohessa automaatio inssiksi (AMK)...viimeinen vuosi alkamassa ja juuri alkanut kesäloma pitäisi pilata tekemällä päättötyö..
biggrin.gif
, toivon mukaan ensi syksynä valmistunut
thumbs-up.gif
.

Mä vaan opiskelen. Tällä hetkellä AMKssa lukemassa kansainvälistä liiketaloutta. Suomesta pitäs pois päästä sellaseen paikkaan missä voi prätkällä pärräillä ympäri vuoden. Elikkäs sellasta. Jatkakaa...
sport05.gif
Kas perkele, ite sain just viikko pari sitten tietää, että pääsin kans tonne sisään. BBA on homman nimi syksyllä, mut kesätöissä oon nyt Kiilto OY:ssä pakkaamossa
buttrock.gif
Samat opiskelut ja suunnitelmat ja sama duunipaikka kanssa (kesäksi ja talvellakin opiskelujen ohella).

Kaikenlaista on tullu kokeiltua. Nykyään keräilen ajokortteja tuolla tienpäällä. Harvemmin kuitenkin...........
smile_org.gif

Työsulutettu (HYVÄPALKKAINEN ) Puunkäsittelijä.Yhtiö on BOTNIA,Länsirannikolla.Kuorimonhoitaja/Puskutraktorin kulj./Kurottajan kulj./Pyöräkuormaajan kulj.

Konekuskin urani alkoi 15 v:na soramontulla.Pääasiassa maansiirto töitä,vuonna -77 nyk.firmaan konekuskiksi.
blush.gif

Inhonööri, lähinnä puolijohteiden ja optoelektroniikan tuotekehityshommia. Kaipuu takaisin jakamaan korttia ja pyörittämään rulettia on kova...

Ajan pyöräkuormaajaa. Lähinnä lastaan ja puran kuormia autoihin/autoista. Ynnä kaikkea muuta, mihin ko. konetta voi käyttää.

Mä vaan opiskelen.  Tällä hetkellä AMKssa lukemassa kansainvälistä liiketaloutta.  Suomesta pitäs pois päästä sellaseen paikkaan missä voi prätkällä pärräillä ympäri vuoden.  Elikkäs sellasta.  Jatkakaa...  
sport05.gif
Kas perkele, ite sain just viikko pari sitten tietää, että pääsin kans tonne sisään. BBA on homman nimi syksyllä, mut kesätöissä oon nyt Kiilto OY:ssä pakkaamossa
buttrock.gif
no ei muuta kun tere tulemast.
033102beer_1_prv.gif

Rakennusmestari, yrittäjänä jo 15 vuotta: suunnittelua, remonttiprojekteja, vientikauppaa, joka vuosi vähän eri suunnilla niin ei ole päässyt pitkästymään.

Back