• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Trukkikuski....
buttrock.gif

IT-alalla. Konffailen palvelimia ym.ym. Työ häiritsee pahoin vapaa-aikaa. s..tanan päivystysvuorot...

Mä vaan opiskelen.  Tällä hetkellä AMKssa lukemassa kansainvälistä liiketaloutta.  Suomesta pitäs pois päästä sellaseen paikkaan missä voi prätkällä pärräillä ympäri vuoden.  Elikkäs sellasta.  Jatkakaa...  
sport05.gif
Kas perkele, ite sain just viikko pari sitten tietää, että pääsin kans tonne sisään. BBA on homman nimi syksyllä, mut kesätöissä oon nyt Kiilto OY:ssä pakkaamossa
buttrock.gif
Samat opiskelut ja suunnitelmat ja sama duunipaikka kanssa (kesäksi ja talvellakin opiskelujen ohella).
Katos perkele. Vittu tää Suomi on pieni maa
biggrin.gif
Millä osastolla oot töissä?

Hommana it-ala, pitää 400 työasemaa + palvelinrekkulat toiminnassa.

Viimeset 7v Elokuva- ja TV hommissa eri tuotantoyhtiöissä kuten Säihky , Moskito ym.ym.... Viimesen vuoden olen ollut MTV3 sekä Nordisk Filmillä ohjelma- ja uutisleikkaajana .....ja ny iski nakki Vaimot Vaihtoon sarjan äänittäjänä ....huh että sellasta
crazy.gif

Diplomi-insinööri: Auto- ja työkonetekniikka, sivuaineena polttomoottoritekniikkaa, sivutoiminen stevari.

Luulis että jotain tajuais mopojenkin päälle, mutta kun suitza valittaa, niin heti on kädet pystyssä  
nixweiss.gif

Tieteen poikamies (B.Sc Bachelor of Science) eli leego insinööri elektroniikan alalta olen koulutkseltani.

Työkseni sitten teen kaiken sen mitä muut ei meidän firmassa tee. Kaikkea sihteerin - pakkaamon - managerin väliltä...
biggrin.gif

Ekonomi ja kaksi insinööriä olivat lounaalla. Tarjoilija kysyi ensin ekonomilta mitä saisi olla.
"Pippuripihvi uuniperunalla", vastasi ekonomi.

"Entäs vihannekset?" kysyi tarjoilija.

"Ne ottaa samaa", sanoi ekonomi

Automekaanikko, toivottavasti paikkakunnan muutoksen yhteydessä ammattinimike muuttuu myös... alkaa kotiloiden rassaaminen nimittäin rassaamaan
tounge.gif

Kuskailen isohkoja vesibusseja (= > 200m L.O.A.) Virallisemmin merikapteeni. Tällä hetkellä eteläisessä euroopassa telakalla ihmettelemässä
idea3.gif
Työn ohella yritän omaksua paikallista "liikennekulttuuria".
crazy.gif

Back