• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
AMK-agroloki. Nyt työskentelen ProAgriassa neuvojana. EU- ja investointiasiat täyttääpi työvuoden tehokkaasti.

Kyllä on inssiä ja ties mitä oppinutta herraa..  
thumbs-up.gif

Ite en oo vielä keksiny mitä tässä elämältä haluis noin niinkun työmielessä, ja siksipä tässä ollaan rimpuiltu lukion jälkeen suuntaan jos toiseen aiiiika monta vuotta.. Ehkä liian monta. Oon ollu ruokakaupan varastomies, hotellin vastaanottovirkailija, urheilupaikkarakentaja, pakukuski FedExillä ja eräässä toisessa kuljetusfirmassa, myyjänä eräässä nimeltämainitsemattomassa kusetuslafkassa (kusetettuna myöskin), freelancerina edelleen ohjelmapalveluyrityksessä ajoittain keikkaa mutta päätoimisesti tällä hetkellä vihdoin siistissä sisätyössä kravatti kaulassa - myyn matkapuhelinliittymiä ja mm. noita Nokian luureja joita näköjään osa tämänkin foorumin väestä testailee.. Mitä te siellä muuten oikein teette?? Ette ainakaan töitänne..
biggrin.gif

kaboom.gif

Vielä ollaan opiskelijana monta, monta vuotta. Lukiosta olisi vielä vuosi jäljellä, ja sitten toivon mukaan mekatsuhommiin ilmavoimiin vuodeksi. Sitten...en ole varma, saa nähdä jos lentokonehommat kiinnostavat, niin ehkä sille alalle. Tai sitten opiskelemaan autoinsinööriksi ja toivon mukaan ulkomaille hommiin.
Näin kesällä tyhjentelen apukuskina roskiksia, ei hehkeintä hommaa mutta rahaa tulee ihan kiitettävästi joten syksyllä pystyy sitten hommaamaan viimein isompaa fillaria alle.

Tekniikka kiinnostaa yleensäkkin, ja varsinkin auto- ja mp-sellainen.
Hartain unelmani onkin ammatti moottoriurheilussa. Eli ts. tavoitteena on joskus näkyä tv:ssä siellä motogp-varikolla joku tiimipaita päällä.
withstupid.gif

Elektroniikan maahantuonnin parissa puuhastelen ja yritän saada sitä myydyksi. piiripäällikkö lukee kortissa-tosi päällikkö!
baaa.gif

Pakkailen nyt kesällä painovärejä Xsys print solutionissa joten olen kai ammattipakkaaja  
biggrin.gif
. Syksyllä jatkan taas Otaniemessä elektroniikan opiskelua tähtäimessä DI:n paperit joskus hamassa tulevaisuudessa.

Näin kesällä tyhjentelen apukuskina roskiksia, ei hehkeintä hommaa mutta rahaa tulee ihan kiitettävästi...
Kollega.
thumbs-up.gif

Tosin tyhjentelen myös talvella eikä täällä päin mitään apukuskeja ole. Mitäs vikaa siinä hommassa on, mä olen ainakin oikeinkin tyytyväinen tohon duuniin? Etenkin kun olen kuullut melkoisia kauhutarinoita kavereilta rekka- ja jakeluhommista...

Onpa yksipuoliset ammatit kaikilla,di tai projektipäälikkö.....
Mä olen tehny vaikka mitä hommia,Yksikään ei liity koulutukseeni
biggrin.gif

Siis koulutukseltani olen Nuoriso-ohjaaja,Merkonomi ja Elektroniikka-asentaja.
Tällä hetkellä olen vuokraasuntovälittäjä
baaa.gif

PS: tiedän että se on kirjotettu päin
033102ass_1_prv.gif

ps ps: Minä olen siis se vitun välittäjä
062802jumpie_prv.gif

Näin kesällä tyhjentelen apukuskina roskiksia, ei hehkeintä hommaa mutta rahaa tulee ihan kiitettävästi...
Kollega.
thumbs-up.gif

Tosin tyhjentelen myös talvella eikä täällä päin mitään apukuskeja ole. Mitäs vikaa siinä hommassa on, mä olen ainakin oikeinkin tyytyväinen tohon duuniin? Etenkin kun olen kuullut melkoisia kauhutarinoita kavereilta rekka- ja jakeluhommista...
Juu, no olenkin kesätyöläisenä joten lähinnä apukuskina olen toiminut. Asutusalueilla kun on kaksi kuskia niin homma toimii tuplanopeudella niin saadaan työt ihmisten aikoihin tehtyäkin. Kaiken lisäksi asustelen sen verta landella, etten työmaata oikein tunne joten vakkarikuskin kaverina meininki on jees.
Ei roskakuskina olemisessa mitään pahaa ole, en vain usko että tuota jaksaisin alkaa aivan vakituisesti tekemään, vaikka onhan sitä porukkaa kuulemma kesätöihin tultuaan jäänyt 30 vuodeksi...

Kollega.  
thumbs-up.gif

Juu, no olenkin kesätyöläisenä joten lähinnä apukuskina olen toiminut. Asutusalueilla kun on kaksi kuskia niin homma toimii tuplanopeudella niin saadaan työt ihmisten aikoihin tehtyäkin. Kaiken lisäksi asustelen sen verta landella, etten työmaata oikein tunne joten vakkarikuskin kaverina meininki on jees.
Ei roskakuskina olemisessa mitään pahaa ole, en vain usko että tuota jaksaisin alkaa aivan vakituisesti tekemään, vaikka onhan sitä porukkaa kuulemma kesätöihin tultuaan jäänyt 30 vuodeksi...
Roskakuskeja ollaan täälläkin
smile_org.gif

Helsingissa ihan ytimessä ajelen

Back