• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grango
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näin kesällä tyhjentelen apukuskina roskiksia, ei hehkeintä hommaa mutta rahaa tulee ihan kiitettävästi...
Kollega.  
thumbs-up.gif

Tosin tyhjentelen myös talvella eikä täällä päin mitään apukuskeja ole. Mitäs vikaa siinä hommassa on, mä olen ainakin oikeinkin tyytyväinen tohon duuniin? Etenkin kun olen kuullut melkoisia kauhutarinoita kavereilta rekka- ja jakeluhommista...
Juu, no olenkin kesätyöläisenä joten lähinnä apukuskina olen toiminut. Asutusalueilla kun on kaksi kuskia niin homma toimii tuplanopeudella niin saadaan työt ihmisten aikoihin tehtyäkin. Kaiken lisäksi asustelen sen verta landella, etten työmaata oikein tunne joten vakkarikuskin kaverina meininki on jees.
Ei roskakuskina olemisessa mitään pahaa ole, en vain usko että tuota jaksaisin alkaa aivan vakituisesti tekemään, vaikka onhan sitä porukkaa kuulemma kesätöihin tultuaan jäänyt 30 vuodeksi...
Roskakuskeja ollaan täälläkin
smile_org.gif

Helsingissa ihan ytimessä ajelen
Samaa tavaraa ajelen.Mutta..mikä tämä apukuski on??

Graafisella alalla, rotaatiopainaja taitaa olla virallinen nimike, myöskin huoltomiehen hommia tehnyt ja teatterin sekatyöläinen joskus ollut.
biggrin.gif

//edit// atm sairaslomalla ollut jo 16kk
tounge.gif
ei muita kiireitä kun tuo mopoilu
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif
Myynti / huoltomies. Taivaanrannanmaalari.
edellisiä. Apupoika, lautapoika, metsänistuttaja, sahatyöntekiä, käpyjenkerääjä, nuohooja, haudankaivaja, tsuppari, teollisuusvartija, myymäläetsivä, maalari, autontekiä, taksikuski, hitsari, levyseppä, asentaja, tulkki, työnjohtaja, projektipäällikkö. Että sillain.

Ammatiltani kokki, mutta tällä hetkellä myyn bensaa ja väsään ällöttäviä hampurilaisia..
wink.gif

Oon työnjohtajana Suomen suurimmalla tunnelityömaalla ja talvisin yritän väistellä kotiloita 25,25m täysperällä sekä opiskella kalliorakentamisen DI:ksi.

Tällähetkellä tuotannonohjaajan työssä.... kotona perheen ohjaaja, vaikka väittävätkin mun ottaneen diktaattorin aseman... ja sit jäljellejäävänä aikana Hondani ohjaaja  
sport05.gif

Muovihommia on tullu väännettyä suurinpirtein koko työuran ajan, vuodesta-86. Loppua ei oo vielä näkyvissä, vaikka josk :bisseä:us ammatinvaihto käy mielessä. Onneks alkoi kesäloma!
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Back