Aprilia RS 660, konsepti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ktm vois kanssa tehdä rc690 kun sillä on jo pienemmät rc125 rc390 ja voishan sieltä tulla motogp hypetyksessä vaikka uusi superbikekin :rakastunut:

Henk koht mielipiteenä en näe järkeä yksipyttyisessä katupyörässä. Ei siitä saa useampipyttyisen tehoa kuitenkaan ja kone poikii jos edes yrittää.
 
Henk koht mielipiteenä en näe järkeä yksipyttyisessä katupyörässä. Ei siitä saa useampipyttyisen tehoa kuitenkaan ja kone poikii jos edes yrittää.

690 myy nakuna kuitenkin ihan kohtuullisesti maailmalla.

Ja sitten oli aikoinaan Ducatin Supermono, joka karkaa jo aiheesta, koska ei ollut katupyörä.
 
690 myy nakuna kuitenkin ihan kohtuullisesti maailmalla.

Ja sitten oli aikoinaan Ducatin Supermono, joka karkaa jo aiheesta, koska ei ollut katupyörä.

Yamahalla oli kanssa szr660 mutta oli vaan muutaman vuoden markkinoilla kun ei kauppa käynyt. On kyllä maailman rumin pyörä. Moottoripyörien multipla. Maailmalla siitä rakenneltu makeita supermonoja. 1 syl kyllä huono tohon käyttöön kun huudatetaan isoilla kierroksilla. Koneen kesto lyhenee pirusti.
 
Yamahalla oli kanssa szr660 mutta oli vaan muutaman vuoden markkinoilla kun ei kauppa käynyt. On kyllä maailman rumin pyörä. Moottoripyörien multipla. Maailmalla siitä rakenneltu makeita supermonoja. 1 syl kyllä huono tohon käyttöön kun huudatetaan isoilla kierroksilla. Koneen kesto lyhenee pirusti.

Mut on vähemmän rempattavia osia :D
 
Ei pidä myöskään unohtaa MuZ Skorpion Sport 660
$_86.JPG
 
Onhan noita matalatehoisia kehitysmaaputputtimia ollut kautta aikain ja on niille oma paikkansa. Halpa, yksinkertainen, kevyt ja vie vähän bensaa. Duke 690 on ainoa, jossa edes yritetty tehdä suorituskykyä. Tehoa siinä on melko tasan sen verran kuin se kone kestää jollakin tavalla.

Nelipyttyisissä kyykyissä on nykyään ylitetty 200hv/litra ja yksipyttyinen ei kestä nipussa paljoakaan yli 100hv/litra.
 
Back
Ylös