Aprilia RS 660

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Anteeksi kuraiset fantasiani mutta tuo patti jossain Aprilia RXV:n tapaisessa kokoonpanossa voisi aiheuttaa pankkitilissä tutinaa. Ja Nimenomaan RXV:n tapaisessa, ei mitään maisemienkatselulehmää, niitä saa jo kaupasta.
 
Anteeksi kuraiset fantasiani mutta tuo patti jossain Aprilia RXV:n tapaisessa kokoonpanossa voisi aiheuttaa pankkitilissä tutinaa. Ja Nimenomaan RXV:n tapaisessa, ei mitään maisemienkatselulehmää, niitä saa jo kaupasta.

Ei liene vaikeata löytää konevikaista RXV:tä :D

Tommonen pata onkin hankalampi/ kalliimpi.

Loppu Harrastamista?
 
Kohdistan haaveeni siihen että ne keksii tämän nerokkaan liikeidean siellä tehtaalla. Kolistelukäyttöön ei pidä liian kustomia tehdä. Pari valmistajaa keksi viime vuosikymmenellä tehdä ylikokoiset rähinäpyörät maastohommiin ja eipä niistä tainnut kaupallista menestystä tulla.
 
Viimeksi muokattu:
Toivoa sopii että hinta asettuu jonnekin kympin päälle pikkasen koska a) tämän pitäisi olla Aprilialle volyymimalli ja b) siellä on jo Shiveri ja Dorso noin 13.000,- hintaluokassa
Tästähän oli jo 2018 Milanossa sellainen camottu Touareg-versio, hyvä lisä tuonne keskikoon seikkailupyöriin sitten kun tulee?
 
Niinpä muuten oli. Se on kasvava luokka, saa nähdä mitä tulee. Jos saisivat T700:n yksinkertaisuuden ja 790Adven tehon ja alustan samaan pakettiin ehkä vähän sirompana niin...niin.. saahan sitä haaveilla.
 
Niinpä muuten oli. Se on kasvava luokka, saa nähdä mitä tulee. Jos saisivat T700:n yksinkertaisuuden ja 790Adven tehon ja alustan samaan pakettiin ehkä vähän sirompana niin...niin.. saahan sitä haaveilla.

Lopputulos saattaapi olla noiden kahden välimalli.
 
Anteeksi kuraiset fantasiani mutta tuo patti jossain Aprilia RXV:n tapaisessa kokoonpanossa voisi aiheuttaa pankkitilissä tutinaa. Ja Nimenomaan RXV:n tapaisessa, ei mitään maisemienkatselulehmää, niitä saa jo kaupasta.

Muuan mies on tehnyt konsepteja Tuaregista, Rallystä ja muista, mutta menevät ehkä nautakarjaosastoon? Onhan siinä pohjalla vähän kevyempääkin kamaa. Osa näyttää toki V4 mutta osa kaksipyttyiseltä.

https://livingwithgravity.com/bezzi-and-his-aprilia-concepts/
 
Hyvän näköisiä, joskaan tuo Shiverin tyyppinen takajousitus jotenkin tökkii minun silmään. Tuskin sieltä oikeasti mitään kaahausmallia tulee, fiksulle ja järkevän kokoiselle seikkailupyörälle on paljon paremmin markkinoita.
 
Luin internetistä että RS660 hinta manner-juuroopassa olis 11050 € ja tilauksia saa pistää kauppiaalle. Mistä maasta tuo on tarkemmin ei ole tietoa mutta RSV4 Factory maksaa siellä 25040 €. Olisko Italia? Josta sitten Suomi-hinta on :dunno: Ihan pirtsakka keltaisen sävy.

Eikait tässä muuta voi kun toivoo kun että se tärkein eli Tuareg olis saatavilla vuoden päästä.

121174263_10220751485930079_5005763371084653038_n-jpg.2586804
 
No, saahan sitä huvikseen spekuloida. 14 k€?

Eli seuraava mopo lienee sitten käytetty RSV4. On ainakin vanteita siihen valmiiks pienellä työllä.
 
Saiskohan tuota kevenneltyä kilvelliseksi ratavehkeeksi... ja joo keltanenhan se pitäs olla.

 
Katti pois, täysränni, valot pois ja kuitua tilalle. Kirsikaksi lithium akku. Luulis 10-15 kiloa katoavan. Alkais sit olla.

Veikkaan, että ainakin Italiaan tulee näille luokka, mistä seuraa kikkareiden hankintamahdollisuus.
 
Katti pois, täysränni, valot pois ja kuitua tilalle. Kirsikaksi lithium akku. Luulis 10-15 kiloa katoavan. Alkais sit olla.

Veikkaan, että ainakin Italiaan tulee näille luokka, mistä seuraa kikkareiden hankintamahdollisuus.

Onko tuo nyt hitto 10 cc liian iso Super Twineihin? Jos näin, niin harmi, olisihan tuo Kawasakien ja Patoneiden seassa ihan mukava lisä.
 
Tuosta on myös A2-versio.
Ja menee twiniluokkaan esim Man-saarella, sääntäjä ollaan ruuvaamassa niin että siellä voi ajaa esim mt-07:lla ja myös RS660:lla
 
Back
Ylös