Pet_M
New member
No nyt on ajettu jo yli 500 km lauantaista, niin alkaa tuohon jo tottumaankin. Pitää vaan kierrokset riittävän ylhäällä eikä yritä jurnuttaa kolmosella
95 olen tankannut..voisi toki kokeilla 98
On kyllä tosiaan ärhäkkä AEM1 asetuksella ja herkästi nousee etutassu...ykkösellä toki. Onkohan Tuonossa lyhyempi välitys kuin RS?
En nyt vielä ole vedättänyt kunnolla kun ekan tonnin ottanut suht rauhallisesti yleensä, mutta hauska se flat spot kierrosalueella ja sen jälkeen vetää...ihan kuin joku vanha turbo
Quickshifterin voisi ehkä laittaa myöhemmin.
Yllätys oli, että alusta on sporttisen jämäkkä vakiona. Takapää voisi olla herkempi - 80-90 km tuttuun testirampin mutkaan jossa selvästi hieman pompottaa asfalttirajoissa. Etukeppi ei niiaa ja hyvä tuntuma tiehen. Varmaan etu kun itse höyhensarjalainen 70 kg
95 olen tankannut..voisi toki kokeilla 98 On kyllä tosiaan ärhäkkä AEM1 asetuksella ja herkästi nousee etutassu...ykkösellä toki. Onkohan Tuonossa lyhyempi välitys kuin RS?
En nyt vielä ole vedättänyt kunnolla kun ekan tonnin ottanut suht rauhallisesti yleensä, mutta hauska se flat spot kierrosalueella ja sen jälkeen vetää...ihan kuin joku vanha turbo
Quickshifterin voisi ehkä laittaa myöhemmin.
Yllätys oli, että alusta on sporttisen jämäkkä vakiona. Takapää voisi olla herkempi - 80-90 km tuttuun testirampin mutkaan jossa selvästi hieman pompottaa asfalttirajoissa. Etukeppi ei niiaa ja hyvä tuntuma tiehen. Varmaan etu kun itse höyhensarjalainen 70 kg