Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako sitä nyt joka rysäys kertoa?Onkos sen rekkari IO-XXX ja sijainti Heinolla? Jos on, niin voisin kertoa aikalailla historiasta![]()
Onkos sen rekkari IO-XXX ja sijainti Heinolla? Jos on, niin voisin kertoa aikalailla historiasta![]()
Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.![]()
Sporttifoorumilta vai Heinolta?Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.![]()
![]()
![]()
No heinon kalustoo oon ollu jo pitkään olisko 5 tai kuudes pyörä..Sporttifoorumilta vai Heinolta?Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.![]()
![]()
![]()
![]()
Kyllä susta nyt taisi ässäkuski tulla.Onnittelut hyvästä valinnasta jo vähän etukäteenkin.![]()
Joo,pidetään miitinki.No heinon kalustoo oon ollu jo pitkään olisko 5 tai kuudes pyörä..Sporttifoorumilta vai Heinolta?Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.![]()
![]()
![]()
![]()
Kyllä susta nyt taisi ässäkuski tulla.Onnittelut hyvästä valinnasta jo vähän etukäteenkin.![]()
mut sportti jutsa on uutta..mökkeilen muuten siä teijän suunnalla, et tapaillaan kesällä!!??![]()
Ilman muuta saunahymiö jaJoo,pidetään miitinki.No heinon kalustoo oon ollu jo pitkään olisko 5 tai kuudes pyörä..Sporttifoorumilta vai Heinolta?Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.![]()
![]()
![]()
![]()
mut sportti jutsa on uutta..mökkeilen muuten siä teijän suunnalla, et tapaillaan kesällä!!??![]()
![]()
Hyvin tyytyväinen olen ollut. Akku simahti ekana kesänä, kun mopo oli seissyt 1½ vuotta kaupassa. Meni tietysti takuuseen! Nyt vaihdan samanlaiseen, mutta vuosimalliltaan 2008 ylivuotiseen ajamattomaan, jossa on ESA, ajotietokone, erikoismaalaus ym. Mopo rekkaroidaan 2010.Moi!
40 tkm taulussa. Ei vikoja, paria itse aiheutettua lukuunottamatta.
Muutamia tunnettuja "ominaisuuksia" noissa on, jotka saattavat reistailla, jos niitä ei ole jo korjattu takuukorjauksena tai kyseessä ei ole uudempi malli, josta ne on jo karsittu.
Pääsääntöisesti ihan ok mopo.
t. Repa