• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

apuja  (k 1200 s)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tahvo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tahvo

New member
Terves..

Nyt olis (ehkä) hankinnassa otsikon kampe, mitäs tutkitaan tuommoisesta -05 ja 40tkm ajetusta ennen papereiden tekoa??

Höh. Melkein uusi, juuri sisäänajettu pyörä. Mitä tuosta nyt pitäisi tutkia paitsi huoltotiedot ja yleinen ulkonäkö & toiminta.

Ööö... Tästä on ollut puhetta toisaalla, mutta hanki ihmeessä ESA:llinen versio. Että kun se on kiva ja helppo.

No niin.. ESAahan tässä kyseisessä laitteessa ei ole, mutta ilmeisesti ilmankin pärjää.? Huolloistakaan ei ole vielä tietoa pääsen vasta ensiviikon alussa näkemään pyörän.. No varattu lappu siihen kumminkin jo laitettiin..
biggrin.gif

Onkos sen rekkari IO-XXX ja sijainti Heinolla? Jos on, niin voisin kertoa aikalailla historiasta
biggrin.gif

Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.
wink.gif

Hienon pyörän varasit ja ilmeisesti tämä mies on jo shanghaijattu myös tonne sporttipuolelle.
wink.gif
Juu niin tais tulla jo vahvistuskin..  
biggrin.gif
biggrin.gif
Sporttifoorumilta vai Heinolta?  
tounge.gif

Kyllä susta nyt taisi ässäkuski tulla.Onnittelut hyvästä valinnasta jo vähän etukäteenkin.  
033102beer_1_prv.gif
No heinon kalustoo oon ollu jo pitkään olisko 5 tai kuudes pyörä..

mut sportti jutsa on uutta..
033102beer_1_prv.gif
mökkeilen muuten siä teijän suunnalla, et tapaillaan kesällä!!??

wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Kyllä susta nyt taisi ässäkuski tulla.Onnittelut hyvästä valinnasta jo vähän etukäteenkin.  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Joo,pidetään miitinki.
033102beer_1_prv.gif

wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif
Joo,pidetään miitinki.  
033102beer_1_prv.gif
Ilman muuta saunahymiö ja
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja eiköhän kutsuta muitakin mukaan
biggrin.gif

Lieneekö se viimeinen aivosolu jäätynyt pakkasessa vai mikä, mutta viime päivinä olen selannut noita palstoja ja usein on haku kääntynyt tuohon K12S:ään.
Kertokaas nyt, jotka olette sellaisella ajanut pidempään, että millainen pyörä se on käytössä ?
Mitä ne perävaivat on ? Johtaako jäljet "essonpaariin" ?
Onko kenelläkään ollut oikeasti mitään vikaa tuollaisessa ?
Jos on ollut jotain vikaa, niin saako sitä edes ääneen sanoa ?

Moi!

40 tkm taulussa. Ei vikoja, paria itse aiheutettua lukuunottamatta.

Muutamia tunnettuja "ominaisuuksia" noissa on, jotka saattavat reistailla, jos niitä ei ole jo korjattu takuukorjauksena tai kyseessä ei ole uudempi malli, josta ne on jo karsittu.

Pääsääntöisesti ihan ok mopo.

t. Repa

Moi!

40 tkm taulussa. Ei vikoja, paria itse aiheutettua lukuunottamatta.

Muutamia tunnettuja "ominaisuuksia" noissa on, jotka saattavat reistailla, jos niitä ei ole jo korjattu takuukorjauksena tai kyseessä ei ole uudempi malli, josta ne on jo karsittu.

Pääsääntöisesti ihan ok mopo.

t. Repa
Hyvin tyytyväinen olen ollut. Akku simahti ekana kesänä, kun mopo oli seissyt 1½ vuotta kaupassa. Meni tietysti takuuseen! Nyt vaihdan samanlaiseen, mutta vuosimalliltaan 2008 ylivuotiseen ajamattomaan, jossa on ESA, ajotietokone, erikoismaalaus ym. Mopo rekkaroidaan 2010.

Voin suositella myös VeeKakkoselle!

Jännittävää, että miten yhteen pyörään saadaan niin monia ominaisuuksia, etenkin ajo-ominaisuuksia. On jopa ihan kelpo matkapyörä kakspäällä varusteineen ja laukkuineen.

Multa on mennyt vasen kahvanlämppäri ja tietysti akku kun en viitsinyt ottaa talveksi irti. 30tkm huolto on aika arvokas.

akkuhan tuntuu olevan mallivika noissa, voi kyllä johtua melko huoltovapaata ajattelua kannattavasta omistajankunnasta.? akku kii talven ja keväällä ihmetellään kun ei lähde.

itse haaveilin noista, kunnes lueskelin netistä niitä koneiden täysleviämisiä. romut pihalle, lohkot rikki.

Back