Apuvah! rengas puhki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

panu..

New member
Nii, takaseen oli menny nelituuma naula ja nyt pitäis jo hyvinkin pikaisesti saada se ajokuntoon (torstaiksi). Vaahto mulla on, mut en luota siihen, kamelinjaskaan luotan. Kyselin Stormit ja Allrightit eikä löytynyt. Olisiko sinulla? Maksan heti 10€ ja kahvit tulee ja. Yllätä Panu ja laita hyvä kiertämään.. lupaan avittaa jotakuta sit ku siihen tulee tilaisuus.
tounge.gif

p.040-8463640 Jouni
tehtaankatu 4 hki

No ku.. eihän niitä täällä kantakaupungissa oo.. tai jos nii missäpä lienee. Arvelin että huutelen apuvah tänne, kun kumminki te höyläätte tuohon kaivariin jollain aikaa.
tounge.gif

Laitanpa tuhnun loppukevennyksen James potkukelkka.

Euromaster Punavuori, Perämiehenkatu 11, (09) 7002 2357, tuo oli lähin minkä löysin. Aukeaa tosin vasta aamulla.

Motonetistä löydät kamelinpaskasarjan, eikä maksa edes kymppiä. Sellanen käteen ja kassan kautta kotiin asentelemaan
062802jumpie_prv.gif

Motonetistä löydät kamelinpaskasarjan, eikä maksa edes kymppiä. Sellanen käteen ja kassan kautta kotiin asentelemaan
062802jumpie_prv.gif
Noita saa, yllättävää kyllä, mm. Kannelmäen Prismasta (en mä nyt tiä, onks samaa kamaa, mut paketin päällä on merkintä mopottimen renkaan paikkaussatsi). Mulla on aina satulan alla yx satsi varmuuden varalle mukana.
nixweiss.gif

MÄTÄNETin satsista tais vaan puuttua ne välineet millä se "kamelinpaska" rassataan sinne reikään lisäks ei tainnu olla niitä "täyttöpullojakaan"

vai onko mulla ollu taas silmät kiinni niinku yleensäkkin
tounge.gif

Aurinko paistaa ja vettä sattaa.. taitaa tulla kesä.. kesä!
Alko lyyti kotia päin kirjottelee, nimittäin lauttiksesta löytyy tubeless paikkaussarja hintaan 11,90€ ilman kaasupatruunoita. Mut ulkoa löytyy paineilma. Autofit.

Kiitos vinkeistä kaikille, nyt
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Back