• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Arai Astro/J

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atte
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osoittaa myös tuotekehityksen saamattomuutta jos kokemuksista huolimatta visiirin kiinnitystä ei ole korjattu. Saattaahan tuo olla myös ylimielisyyttä asiakkaita kohtaan... Noilla tekemisillä ei yleensä terveessä markkinataloudessa pääse kovinkaan pitkälle olipa brandi miten hyvä tahansa.
confused_orig.gif

Onhan se ihan hyvä että mallia ei muuteta, pysyy varaosahinnatkin kohtuudessa. Arain sininen peilivisiiri ei maksanut kuin 100€
tounge.gif

Onhan se ihan hyvä että mallia ei muuteta, pysyy varaosahinnatkin kohtuudessa. Arain sininen peilivisiiri ei maksanut kuin 100€  
tounge.gif
Arain visiireissä on kyllä ihan per*e hinta. Ei voi maksaa noin paljon pieni PC:n palanen...
crazy.gif

Mutta niin se menee. Ei ole ainut varaosa nimittäin Arain visiiri, minkä hinta on kohtalaisen suolainen...

Täytyy kyllä ihmetellä Arain laatu heilahteluja. Minä en ole ensimmäisen sisuskalun vaihdon jälkeen visiirin koskenut muuten kuin kiinni ja auki. Pesukin on tehty vedellä ja saippualla paikalla ollessaan. Silti se rikkoontuu vähän väliä. En oikein jaksa uskoa, että minulla on se maanantai päivän kypärä. Tokihan siinä pitäisi olla takuuta jäljellä kun sen viime kesänä ostin, mutta alkaa jo nyppimään mennä aina samasta asiasta valittamaan liikkeeseen.

Mulla on 6 vuotta vanha Arain peruskypärä eikä siitä ole mennyt mitään rikki. Visiiriä en ole koskaan irroittanutkaan - paitsi ehkä kohta kun pitää vaihtaa koko läpyskä eksessiivisen naarmuuntumisen vuoksi. :P

Kovia on kypärä kokenut aina asvaltilla pomppimista myöten, mutta mitään ei ole hajonnut eikä pehmentynyt.

Meteli ajon aikana on kyllä korviahuumaava.

Kahdeksan vuotta olen käyttänyt samaa Arain kypärää eikä kertaakaan ole visiiri tai kiinnikkeet menneet rikki. Onhan visiirin irroitus toki aluksi hankalaa, mutta ihan iisi homma kun tekniikan oppii.

Pesen visiirin aina irrallaan juoksevan veden alla, normaalisti kestää kaksi kesää, joten eipä tuo hinta/km tule kovin suureksi...

Oma Agv Quasar on 10 vuotta toiminut loistavasti. Sään mukaan olen vaihdellut kirkasta ja tummaa visiiriä ja usein pesu irrotettuna. Todella helppo irrotus/kiinnitys.
Luulisi, että mekanismit ovat tuosta huomattavasti kehittyneet!
nixweiss.gif

Mites noissa suubertin malleissa joissa on tuo aurinkosuoja tai mikä ikinä lie?

Niissä pärjännee ihan tavallisella visiirillä eli sitä ei kai tarvinne ihan joka päivä vaihtaa?

Back