Arai RX-7 Corsair

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo katsoin tarjoukset taisi olla 599€ pari väriä. Vituttaa vaan nämä suuret kypärävalmistajat, kun visiiristäkin saat sitten maksaa sen 100€.. tekisi mieli ostaa jokin muu, mutta toisaalta tuo arai oli kyllä parhaan tuntuinen päässä, mutta onko se sitten 700€ tuntuinen onkin toinen asia..

Joo katsoin tarjoukset taisi olla 599€ pari väriä. Vituttaa vaan nämä suuret kypärävalmistajat, kun visiiristäkin saat sitten maksaa sen 100€.. tekisi mieli ostaa jokin muu, mutta toisaalta tuo arai oli kyllä parhaan tuntuinen päässä, mutta onko se sitten 700€ tuntuinen onkin toinen asia..
Enpä lähtis nuukailee kypärän oston kanssa... kumminki melkose tärkee varuste mopoilussa.

En tiedä mistä ja miksi niitä ongelmia tulisi.
Multa ainakin muutama kesä sitten vakuutusyhtiö "osti" tollasen jenkeistä tuodun Rx-7:n mukisematta..
Oliko se kypärä jotenkin erimallinen? Vai ihan samalainen?
En mä kyllä ainakaan huomannut mitään eroa mallissa.. ja vertaaminenkin oli hankalaa kun tilalle tullut oli uudempaa RX-7 sukupolvea jossa kootkin muuttui

Olen kyllä lukenut myös jostain arain sivujen syövereistä joskus että noiss kuoren muodoissa olisi eroja.. toinen on muistaakseni enemmän ovaalin muotoinen kuin toinen... en nyt muista kumminpäin

Tänään kävin hakemassa Moto Seinäjoelta Arain Viper GT. Oli viime vuoden mallia (jäi vielä muutama). Kahdella visiirillä ja tietenkin pin lock systeemillä. Hintaa jäi vielä 550€.
crazy.gif

Chaser mallia punaisella värillä (eagle) pari kipaletta ja Viperiä jäi samaa kuin mulla (1 kpl Web) ja sitten taisi jäädä yksi värisiä muuta. Shoeilta oli muuta XR-1000 ylivuotinen hintaan 395€.

sanoi:
Kokemusta onko toi potta kuinka meluisa / hiljainen?

Kun S1 ei sopinu kaalille tuli päädyttyä tuohon Corsairiin. Verrattuna vanhaan Raidiin en rehellisesti sanottuna meluisuudessa huomannut juuri mitään eroa eli tulppia ois kai käytettävä.

Istuvuus sen sijaan täydellinen, aiva h*lvetin hyvä päässä! Ja viisiri ei huurru ja tuuletus tuntuu todella tehokkaalta  
smile_org.gif

Back