Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytä kypärähuppua niin pysyy korvat päässä.Koita molempia päähän. Se varmaan ratkaisee. Itsellä Arai RX7, Shoei sopi päähän mutta päästä pois ottaminen ihan tuskaa kun korvat meinasivat lähteä irti![]()
Suomy:ssa eivät koot mennet aivan samalla lailla kun muissa joutu ottamaan yhden koon isomman kun esim. agv:ssa. Kypärä pitänyt muotonsa todella hyvin sisältä ei ole venähtäny kuten teki agv. Ainut miinus kova suhina mutta sekin korjaantuu korvatulpilla mitä käytän muutenkin. Kokeilemisen arvoinen kypärä!Suomya en ole kokeillut.
599€Ostin tänään Shoein X-Spiritin kun tuntui liikkeessä niin taivaalliselta päässä. Kävin testaamassa (Saksassa) ja hyvä oli! Aurinkolasit piti kyllä ottaa pois, kun rupesivat painamaan, mutta sehän voi olla laseista kiinni.
Mulla on 2004 ollut Shoei XR1000, joka sen jälkeen Arai Condor ja RX-7. Mulle Condor tuntuu päähän paremmalta kuin RX-7, jossa nokka osuu visiiriin tai kypärään kun ajaa kovempaa. Shoei tuntuu hämmästyttävän kevyeltä. Muistaakseni XR1000 viheltää jonkin verran visiiri auki (niinkuin Araitkin), mutta tämä X-Spirit ei viheltänyt ollenkaan. Visiirin kiinnityskin on huippuhelppo. Taitaa olla mulle paras kypärä löytynyt, mutta monesti kuulee, että jollekin käy Arai tai Shoei muttei molemmat. Testattava siis, mutta voin suositella. Ovh oli 829 ja sain 700:lla.
joo, ei paha hinta. Itse löysin halvimman 499, otin silti tuon 700:lla ja pari visiiriä ym. puoleen hintaan niin ehkä maksoin kypärästä sitten 600€ kun eihän Arain ja Shoein visiirejä muuten puoleen hintaan saa. Sitä väriä ei ole tuossa ja myyjä puhui 2008 väristä kalliimpana. Mulle aivan sama vaikka olisi ollutkin vanhaa mallia. Metallimusta se on ja siinä valkopunainen olio. 499:llä on tosi hyvä ostos.