Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni on Shoein Z-one ja ilmaräppänä kypärän päältä rikki. Osaa on odoteltu n. 2 kuukautta...Paljon tuntuu Araissa olevan vikaa![]()
Entinen oli Arai jossa ei kylläkään ollut vikaa, mutta oon tykänny nykyisestä Shoeista enempi esim. juuri tuo pleksin vaihto tsydeemi on parempi kun ei oo mitään sivulevyjä ja tuuletus röörien liikkuvat osat paljon jykevämpää tekoa....![]()
En usko että Araissa todellakaan on ainakaan yhtään normaalia enemmän vikaa kuin muissakaan. Syy miksi Araista lähdetään hakemaan hanakammin vikaa ja niistä puhutaankin, on se että se on kuitenkin maailman arvostetuin(pia) kypärämerkki ja ainakin itsellä on taipumus siitä ja sen korkeasta hinnasta johtuen vaatia myös silloin parasta. Jos minun halpis-vain-CEhyväksynnällä-tarakkaharakkapottaan tulee jotain vikaa tai feelua vuoden jälkeen, aivan sama, ei se maksanut kuin satkun, mutta jos Araissa on jotain 4 vuoden jälkeenkin ja siinä 5 vuoden takuu, totta kai menen ja otan selvää mitä sille voisi tehdä.Paljon tuntuu Araissa olevan vikaa![]()
Entinen oli Arai jossa ei kylläkään ollut vikaa, mutta oon tykänny nykyisestä Shoeista enempi esim. juuri tuo pleksin vaihto tsydeemi on parempi kun ei oo mitään sivulevyjä ja tuuletus röörien liikkuvat osat paljon jykevämpää tekoa....![]()